·        El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, i el president de la Fundació Comerç Ciutadà, Jordi Rotllan, ha formalitzat un conveni amb l’objectiu de col·laborar en la vertebració i consolidació dels eixos comercials urbans de Catalunya.

·        En virtut d’aquest conveni, la Generalitat i l’entitat expressen el interès comú de potenciar la visibilitat i professionalització dels centres comercials urbans, posant al seu abast les eines que els hi permetin adaptar-se a l’entorn actual.
 
El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, i el president de la Fundació Comerç Ciutadà, Jordi Rotllan, han signat un conveni per col·laborar en la vertebració i consolidació dels eixos comercials de Catalunya. En virtut d’aquest conveni, la Generalitat i l’entitat expressen el interès comú de potenciar la visibilitat i professionalització dels centres comercials urbans, posant al seu abast les eines que els hi permetin adaptar-se a l’entorn actual.
 
La Generalitat, a través del Consorci de Comerç Artesania i Moda (CCAM), té per objectiu l’impuls d’accions de foment i desenvolupament del comerç i els serveis i el desenvolupament de les següents funcions: foment de les relacions entre administracions i entitats en matèria de promoció comercial; impuls d’actuacions de millora per als diferents col·lectius de comerciants; promoció i desenvolupament d’iniciatives formatives orientades a la qualificació i professionalització de l’activitat comercial; i impuls d’actuacions en matèria d’imatge, divulgació, i comunicació del sector comercial català.
 
De la seva banda, la Fundació Comerç Ciutadà és una entitat que té com a objectiu apropar a la ciutadania els valors del comerç i fomentar una pràctica professional que  s’identifica per la proximitat i qualitat en l’acció comercial. En virtut d’aquest conveni, la Generalitat i l’entitat expressen el interès comú de potenciar la visibilitat i professionalització dels centres comercials urbans, posant al seu abast les eines que els hi permetin adaptar-se a l’entorn actual.
 
Amb aqueta premissa, la Generalitat, a través del Consorci de Comerç Artesania i Moda (CCAM) dóna suport al pla d’actuacions 2015 de la Fundació Privada Comerç Ciutadà. Aquest pla inclou accions formatives adreçades a l’optimització dels recursos esmerçats en la gestió integral dels nuclis històrics i comercials; el desplegament d’accions comunicatives, de difusió i d’opinió i l’adquisició de nous de fluxos, que aportin un avantatge competitiu. Així mateix, el manteniment del web www.comerciutada.cat  i de les xarxes socials corresponents. El pla representa un pressupost total de 24.000 euros, dels quals la Generalitat n’aporta 12.000.
 
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twitter:  @sapscom
Al canal de Youtube: SapsCom
 

3  

Fitxers adjunts

Imatge de la signatura

Imatge de la signatura
JPG | 101

Imatge de la signatura 2

Imatge de la signatura 2
JPG | 102

Imatge de la signatura 3

Imatge de la signatura 3
JPG | 37