- Ferrocarrils aposta per un sistema innovador per aprofitar el temps de viatge practicant la conversa en anglès a les línies R5 i R6 de la línia Llobregat-Anoia.
- Els usuaris interessats cal que visitin el web www.fgc.cat i s’inscriguin per tal de poder escollir l’hora i la línia on realitzaran el curs.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posa en pràctica un nou servei únic en el transport públic mitjançant un sistema educatiu innovador que permet aprofitar el temps de viatge en tren per practicar la conversa en anglès.
Així, Ferrocarrils posarà en pràctica una prova pilot d’aquest servei a les línies R6 Barcelona-Igualada i R5 Barcelona-Manresa de la línia Llobregat-Anoia. Es tracta de les dues línies d’FGC on el temps de viatge és superior. D’aquesta manera, Ferrocarrils posa a l’abast dels clients un nova manera de fer més aprofitable el temps que es dedica al viatge.
Les classes s’impartiran en quatre trens al dia, de dilluns a divendres, dos al matí i dos a la tarda:
- R5 de les 06.59h (Manresa-Barcelona)
- R6 de les 07.00h (Igualada-Barcelona)
- R5 de les 19.56h (Barcelona-Manresa)
- R6 de les 18.13h (Barcelona-Igualada)
Amb grups formats per un màxim de 16 persones, els usuaris podran practicar la conversa en anglès amb el professor nadiu i la resta de viatgers inscrits al curs, que es podran incorporar a la classe pujant a qualsevol de les estacions del recorregut escollit. Els usuaris podran posar en pràctica el seus coneixements i educar la seva oïda per entendre el que es diu en anglès i poder transmetre a la vegada els missatges en aquest idioma.
Les persones que estiguin interessades en participar en la prova pilot gratuïta cal que visitin el web www.fgc.cat i omplin un formulari amb les dades de contacte, el nivell d’anglès i l’elecció de línia i hora en què es realitzarà el curs. Amb aquesta informació, Ferrocarrils organitzarà els diferents grups per a realitzar els cursos atenen a les necessitats dels usuaris.
Si l’experiència és positiva, es mantindrà i s’implantarà de forma definitiva.
Per tirar endavant aquesta iniciativa, Ferrocarrils compta amb l’experiència i col·laboració de Vaughan System, una reconeguda empresa amb més de 30 anys de trajectòria oferint cursos d’anglès. El conegut com a “mètode Vaughan” basa el seu èxit en la qualitat del professorat: més de 300 professors imparteixen anualment al voltant de 350.000 hores de formació.
Innovació constant en l’oferta de serveis
La possibilitat d’aprendre anglès als trens de Ferrocarrils és una mostra més del caràcter innovador com a estratègia constant en la gestió i factor de dinamització, i un valor afegit al servei que ofereix als seus clients.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya treballa contínuament aplicant iniciatives i solucions posades al servei de l'usuari per aconseguir una gestió ferroviària intel·ligent aplicant la tecnologia i la innovació. Entre d’altres accions, FGC ha estat pionera en la implantació d’un model de gestió d’estacions automatitzat i intel·ligent, en la implantació d’un sistema de control automàtic del frau a través de la intel·ligència artificial, en la implantació de màquines de lliurament automàtic de paqueteria a les estacions i en la instal·lació d'endolls als trens per carregar els dispositius electrònics.
Tot plegat certifica la gestió d’FGC dins del concepte "smart train", que agrupa el conjunt d'iniciatives i solucions posades al servei de l'usuari per aconseguir una gestió ferroviària intel·ligent aplicant la tecnologia i la innovació.
Així, Ferrocarrils posarà en pràctica una prova pilot d’aquest servei a les línies R6 Barcelona-Igualada i R5 Barcelona-Manresa de la línia Llobregat-Anoia. Es tracta de les dues línies d’FGC on el temps de viatge és superior. D’aquesta manera, Ferrocarrils posa a l’abast dels clients un nova manera de fer més aprofitable el temps que es dedica al viatge.
Les classes s’impartiran en quatre trens al dia, de dilluns a divendres, dos al matí i dos a la tarda:
- R5 de les 06.59h (Manresa-Barcelona)
- R6 de les 07.00h (Igualada-Barcelona)
- R5 de les 19.56h (Barcelona-Manresa)
- R6 de les 18.13h (Barcelona-Igualada)
Amb grups formats per un màxim de 16 persones, els usuaris podran practicar la conversa en anglès amb el professor nadiu i la resta de viatgers inscrits al curs, que es podran incorporar a la classe pujant a qualsevol de les estacions del recorregut escollit. Els usuaris podran posar en pràctica el seus coneixements i educar la seva oïda per entendre el que es diu en anglès i poder transmetre a la vegada els missatges en aquest idioma.
Les persones que estiguin interessades en participar en la prova pilot gratuïta cal que visitin el web www.fgc.cat i omplin un formulari amb les dades de contacte, el nivell d’anglès i l’elecció de línia i hora en què es realitzarà el curs. Amb aquesta informació, Ferrocarrils organitzarà els diferents grups per a realitzar els cursos atenen a les necessitats dels usuaris.
Si l’experiència és positiva, es mantindrà i s’implantarà de forma definitiva.
Per tirar endavant aquesta iniciativa, Ferrocarrils compta amb l’experiència i col·laboració de Vaughan System, una reconeguda empresa amb més de 30 anys de trajectòria oferint cursos d’anglès. El conegut com a “mètode Vaughan” basa el seu èxit en la qualitat del professorat: més de 300 professors imparteixen anualment al voltant de 350.000 hores de formació.
Innovació constant en l’oferta de serveis
La possibilitat d’aprendre anglès als trens de Ferrocarrils és una mostra més del caràcter innovador com a estratègia constant en la gestió i factor de dinamització, i un valor afegit al servei que ofereix als seus clients.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya treballa contínuament aplicant iniciatives i solucions posades al servei de l'usuari per aconseguir una gestió ferroviària intel·ligent aplicant la tecnologia i la innovació. Entre d’altres accions, FGC ha estat pionera en la implantació d’un model de gestió d’estacions automatitzat i intel·ligent, en la implantació d’un sistema de control automàtic del frau a través de la intel·ligència artificial, en la implantació de màquines de lliurament automàtic de paqueteria a les estacions i en la instal·lació d'endolls als trens per carregar els dispositius electrònics.
Tot plegat certifica la gestió d’FGC dins del concepte "smart train", que agrupa el conjunt d'iniciatives i solucions posades al servei de l'usuari per aconseguir una gestió ferroviària intel·ligent aplicant la tecnologia i la innovació.
1