· De l’1 al 5 de febrer, la Casa Llotja de Mar acollirà les propostes de més d’una trentena de creadors i marques per a la temporada tardor-hivern 2016/17, en el marc de la 17ena edició del certamen.
· Les mitjans de comunicació i els compradors interessats en assistir-hi ja es poden acreditar a través de l’enllaç: http://www.080barcelonafashion.cat/acreditacions
De l’1 al 5 de febrer, la Casa Llotja de Mar serà l’escenari de la nova edició del 080 Barcelona Fashion. Al llarg de cinc dies, més d’una trentena de dissenyadors i marques presentaran les seves propostes per la temporada tardor-hivern 2016/17.
En la dissetena edició del certamen, la passarel·la del 080 Barcelona Fashion acollirà les col·leccions dels següents dissenyadors i marques (per ordre alfabètic): ALDOMARTINS; BÓBOLI; BRAIN & BEAST; CARLOTAOMS; CELIA VELA; CND BY CÓNDOR; CUSTO BARCELONA; EDGAR CARRASCAL; ESCORPION; JUSTICIA RUANO; KRIZIA ROBUSTELLA; LEBOR GABALA; LYLE & SCOTT; LUPO BARCELONA; MANUEL BOLAÑO; MENCHÉN TOMÁS; MIQUEL SUAY; MIRIAM PONSA; NAULOVER; OSCARLEON; PABLO ERROZ; PAU ESTEVE; PUNTO BLANCO; SITA MURT; TCN; TORRAS; TXELL MIRAS; VM LA SIBÈRIA; WOM & NOW; XAVI GRADOS; i YERSE. El darrer dia, la passarel·la del 080 Barcelona Fashion passarà el relleu als creadors emergents del MODAFAD (18:30 h.)
Patrocinadors i sponsors de la 17ena edició del 080 Barcelona Fashion
Una edició més, MORITZ continua donant suport a la moda, com a sponsor principal del certamen. També són patrocinadors Redken, Solan de Cabras, Codorniu, La Roca Village, Movistar, i Rowenta. Són firmes col·laboradores Mac Cosmetics, CND Beauty, MyTaxi, i 21Buttons.
Acreditacions obertes
Ja estan obertes les acreditacions adreçades al públic professional. Les mitjans de comunicació i els compradors interessats en assistir-hi ja es poden acreditar a través de l’enllaç: http://www.080barcelonafashion.cat/acreditacions
Més info al web: www.080barcelonafashion.cat



