- L’Agència Catalana del Consum recomana recopilar tota la informació disponible i presentar reclamació
La Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Consum (ACC), fa un avís a tots els consumidors afectats pel tancament de les clíniques dentals FunnyDent, ubicades a Sabadell i Mataró. L’Agència recomana a les persones que hagin contractat un tractament en un d’aquests centres i hagin pagat la totalitat o una part sense haver rebut el servei complet que:
- Recopilin tota la documentació de què disposin, ja sigui material publicitari, pressupostos, factures, contractes,...
- Presentin una reclamació per correu o presencialment a l’organisme de consum més proper al seu domicili, que pot ser:
o L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) del municipi que correspongui.
o L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, en cas que el municipi no en tingui de pròpia.
o En cas de no haver-hi ni al municipi ni a la comarca, les oficines de l'Agència Catalana del Consum.
- En cas que hagin finançat el tractament mitjançant un crèdit al consum, cal que els consumidors:
o Es dirigeixin a l’entitat financera que els hagin concedit el préstec per demanar-ne l’anul·lació per incompliment del contracte, en tant que no s’ha rebut el servei complet.
o En cas de pagament amb targeta de crèdit, sol·licitar l’anul·lació del càrrec i el reemborsament al compte corrent.
o En cas que l’entitat no vulgui atendre cap sol·licitud d’anul·lació, demanar un full oficial de queixa, reclamació i denúncia i presentar-lo, degudament complimentat, a la pròpia entitat de crèdit.
L’Agència Catalana del Consum informarà de totes les novetats d’aquest cas a través del seu web (consum.gencat.cat). A través d’aquest mateix web, els consumidors que considerin oportú optar per la via judicial poden consultar els serveis d’orientació jurídica del Departament de Justícia.
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twitter: @sapscom
Al canal de Youtube: SapsCom



