Sala de premsa

event_note Nota de premsa

MODA

Programades 144 trobades b2b entre empreses catalanes de moda i compradors internacionals al 080 Barcelona Fashion Showroom

 
·      El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, ha inaugurat aquesta tarda el 080 Barcelona Fashion Showroom, l’espai comercial d’exposició i venda adreçat a públic professional instal·lat a la Casa Llotja de Mar durant la setmana de la moda, dins la passarel·la 080.
 
·      Durant aquests dies, s’han programat un total de 144 trobades b2b (business to business) entre més una vintena d’empreses catalanes del sector tèxtil-moda, i una vintena de compradors internacionals, que visiten Barcelona aquesta setmana, en el marc d’una missió empresarial inversa.
 
·      El 080 Barcelona Fashion Showroom és una iniciativa conjunta del 080 Barcelona Fashion i del Clúster Català de la Moda (MODACC), que s’emmarca en la vessant comercial del 080, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci a nivell internacional.
 
El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, acompanyat del president del Clúster Català de la Moda (MODACC), Francesc Maristany i del director general de Punto Blanco, Josep Ignasi Reixac,  ha inaugurat aquesta tarda el 080 Barcelona Fashion Showroom l’espai comercial d’exposició i venda adreçat a públic professional que s’ha instal·lat a la Casa Llotja de Mar durant la setmana de la moda, en el marc de la passarel·la 080.
 
En la inauguració, el conseller Baiget ha assenyalat que “des del Govern creiem en la política de clúster, i sabem que la indústria tèxtil moda és un puntal de la indústria del nostre país”. En aquest sentit, ha apuntat que “és necessari que les empreses del sector continuïn col·laborant per innovar i internacionalitzar-se, i aquesta és la tasca que impulsem des del Govern de la Generalitat”.
 
De la seva banda, el president del clúster MODACC, Francesc Maristany, ha  recordat la bona salut del sector tèxtil-moda català i ha assenyalat que “la indústria és font de creixement per Catalunya i estem construint un país brillant”.  Així mateix, el director general de Punto Blanco, Josep Ignasi Reixac, que també ha participat en la inauguració, ha apuntat que “els dissenyadors emergents i la indústria és necessiten mútuament”.

La Generalitat i el clúster MODACC s’han emplaçat a reeditar el 080 Barcelona Fashion Showroom en les properes edicions de la 080.
 
Es tracta d’una iniciativa conjunta del 080 Barcelona Fashion i del Clúster Català de la Moda (MODACC), que s’emmarca en la vessant comercial del 080, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci a nivell internacional. Amb aquesta acció, la Generalitat, a través del 080 Barcelona Fashion, i el Clúster MODACC sumen esforços per fomentar la projecció comercial del certamen en particular, i del sector tèxtil moda català a nivell internacional.
 
Al llarg de la setmana, s’han programat un total de 144 trobades b2b (business to business) entre més d’una vintena d’empreses catalanes del sector tèxtil-moda, i una vintena de compradors internacionals, que visiten Barcelona aquesta setmana, en el marc d’una missió empresarial inversa.
 
Formen part d’aquesta missió empresarial una vintena de visitants d’arreu del món, amb una capacitat de compra superior als 220 milions d’euros. Hi participen responsables de departaments de compra de grans magatzems i cadenes de botigues, agents comercials, i distribuïdors. També s’han convidat a possibles partners comercials en diversos països de dins i fora de la UE. Els compradors provenen de països com Canadà, Xile, Estats Units, Alemanya, França, Itàlia, i els Emirats Àrabs, i arriben a més de 2.000 punts de venda d’arreu del món.
 
Entre les empreses catalanes que hi seran presents en el 080 Barcelona Fashion Showroom destaquen Punto Blanco, Yerse, Escorpion, Wom&Now, CND by Cóndor, Torras, Naulover, i Edgar Carrascal, que desfilen en la passarel•la 080. El showroom acull també altres firmes com Guash Barcelona, Massana Barcelona, Reset Priority, STJR, Do it Original,  Annizzia, Carlomagno, BCN Brand, Surkana, o Maluvi.
 
El Clúster Català de la Moda (MODACC) integra 122 empreses que desenvolupen la seva activitat al voltant del negoci de la moda a Catalunya. El seu objectiu és fomentar la competitivitat d’aquestes empreses mitjançant la cooperació entre empreses i professionals, la promoció de serveis i iniciatives d’internacionalització, formació, recerca, desenvolupament i innovació. Les 122 empreses que actualment formen part de clúster generen una facturació agregada de 1.500 milions d’euros, tenen presència comercial a més de 200 països i ocupen a més de 5.000 professionals.
 
Més info al web: www.080barcelonafashion.cat

 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia