- Al matí també Naulover i Wom & Now han presentat les seves col·leccions per a la temporada tardor-hivern 2016/17. A la tarda, la passarel·la 080 Barcelona Fashion acollirà les propostes d’Oscarleon, Lebor Gabala i Justicia Ruano. La firma Custo Barcelona tancarà la jornada.
- En el marc de l’Open Area 080, la passarel·la resta oberta a tots els públics amb el 080 Fashion Market, el Village,—amb els estands dels patrocinadors i de l’estand promocional de la fira tèxtil BSTIM—, el NEO2 Photo Shoot Exhibition, i la mostra de tesines de les escoles de disseny. També des d’ahir es pot visitar l’exposició homenatge “Pedro Rodríguez: costura a l’armari”.
Les desfilades de Lyle & Scott i Edgar Carrascal han obert aquest matí la tercera jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion. També, aquest matí, Naulover i Wom & Now han presentat les seves col·leccions per a la temporada tardor-hivern 2016/17.
L’encarregada d’obrir la jornada d’avui del 080 Barcelona Fashion ha estat la firma escocesa Lyle & Scott amb la seva col·lecció “Una historia d’hivern per Lyle & Scott”. Una proposta fidel al seu estil britànic amb looks informals i masculins i inspirant-se en els anys 60, amb peces de punt i marcades per una paleta de colors càlida. Les peces claus han estat els colls alts, les bosses de mà en pell, el polos piqué, les jaquetes Harrington i les bombers.
De la seva banda, el dissenyador Edgar Carrascal ha presentat la col·lecció per a home “Pieces of Joy”. El creador s’ha inspirat en el quadre de Santiago Rusiñol “L’alegria que passa”, una obra que, segons Carrascal, retrata aquells moments passatgers d’alegria que fan els dies més suportables i optimistes. D’aquesta manera, ha apostat per un vestuari que connota la idea d’amplitud, de llibertat, de moviment. La camisa segueix sent la peça central del guarda-roba masculí, tenyida de tons eucaliptus, cafè, visó, guinda o antracita, i s’accentua amb tocs de vermell tomàquet i blau ànec en accessoris estampats, com corbates i maxicorbatins. La superposició de peces ofereix al conjunt un cert aire bohemi, molt fresc i despreocupat.
També a la sessió de matí, la firma Naulover ha presentat la col·lecció “Graphic Garden”, basada en els colors d'un jardí d'hivern. Una proposta que aposta per les combinacions inesperades que barregen punt, seda, viscosa i raió. Estampats gràfics florals amb acabats tecno que mostren una naturalesa calidoscòpica. Una col·lecció de peces fluïdes que s'ajusten a la cintura. Siluetes naturals i orgàniques que contrasten amb els estampats digitals.
Ha tancat la jornada de matí del 080 Barcelona Fashion, la firma Wom & Now amb la col·lecció “Bloomsbury Road”, una proposta que s’inspira en el Bloomsbury de les arts, de l'educació i de la medicina. Aquesta col·lecció sent passió per l’essència femenina i la nostàlgia, i l’omple de motius orgànics per al dia i per a la nit. Aposta pel quadre escocès, Harris i tweed, per les delicades sedes i càlides llanes tricotades, pel to sobre to basat en gammes terroses com el tabac, cafè, caldera i ocre, i per abrics llargs, colls alts, pantalons amples i vestits llargs, un maximalisme controlat.
A la tarda, la passarel·la 080 Barcelona Fashion acollirà les propostes d’Oscarleon, Lebor Gabala i Justicia Ruano. La firma Custo Barcelona tancarà la jornada.
L’Open Area 080: la passarel·la oberta a tots els públics
Des de l’obertura de portes, dilluns, milers des persones ja han visitat l’Open Area del 080. Reiterant aquesta aposta per obrir el món de la moda al públic, la zona Open Area d’aquesta edició acull el Fashion Market, el village —amb els estands dels patrocinadors i de l’estand promocional de la fira tèxtil BSTIM—, el NEO2 Photo Shoot Exhibition, i la mostra de tesines de les escoles de disseny, entre d’altres propostes. També, a partir d’aquesta tarda, es pot visitar l’exposició homenatge al creador d’alta costura Pedro Rodríguez “Costura a l’armari”.
L’entrada a l’Open Area és lliure i només cal descarregar una invitació a través del web www.080barcelonafashion
- Fashion Market: Prop d’una vintena de botigues efímeres (pop-ups) de moda i complements estan instal·lades a la Casa Llotja Mar. Hi són presents les següents firmes: BCN Brand (Marroquineria, Bosses de pell i Extintors); Bohemian Rhapsody Bcn (Accessoris, Bosses); Chocolate y Aguamarina (Complements-tocats y barrets, joieria tèxtil); COLETTE BARCELONA (Joieria Tèxtil); GEMMA LÓPEZ BARCELONA (Joieria); Grey Sunglasses (Ulleres); HÀBIT by Miquel Barberà (Joieria); NYBILO ( Bosses / Cinturons); OC & CO (Accessoris); Ramonas Barcelona (Complements i accessoris per a la bicicleta urbana); ROBERTO&VICTORIA (Joieria); Roser Martínez Joieria Creativa (Joieria i Complements); SEDANÍA (Moda i complements); TARANTA (Complements); UIA Inspirational Jewelry (Joieria); Virginia Dröm (Bosses); i WOODYS BARCELONA (Ulleres ).
- Neo2 Photo Shoot Exhibition: En el passat 080, es va celebrar una nova edició d’aquest concurs, on vuit equips formats per estilista i fotògraf, alumnes d’escoles d’estilisme i de fotografia de Barcelona, van competir per realitzar el millor fotoreportatge del certamen. Ara, s’exposen les fotos del reportatge guanyador. Les imatges recullen estilismes de dissenyadors i marques del 080, com BRAIN&BEAST, Celia Vela, ISOMETRIC, OSCARLEON, RITA ROW i Who.
- Exposició tesines escoles de moda: les escoles de disseny tornen a tenir la seva presència en el 080. L’Open Area acull una selecció de tesines d’alumnes de les nou escoles de moda i disseny de Catalunya.
080 Barcelona Fashion: Demà, dijous 3 de febrer de 2016
Agenda 080 Barcelona Fashion
11:00h Xavi Grados / Torras
12:30h Aldomartins
14:00h Lupo Barcelona
16:00h Yerse
17:30h V M La Sibèria
19:00h Menchén Tomàs
20:00h Acte lliurament 17a ed. Premis 080 Barcelona Fashion
Brain & Beast
Activitats paral·leles de la 080
· Barcelona Fashion Summit 2016 (Dijous, 4 de febrer, de 9 a 17h, Palau de la Música)
· Final Mundial Fresh Faces 2015 (Dijous, 4 de febrer a les 21:30h. Passarel·la 080. Casa Llotja de Mar)
Com seguir la passarel·la: al 080 TV Channel i pel web de TV3
El canal oficial del certamen, el 080 TV Channel, emet per Internet a través del web www.080barcelonafashion.cat, amb una programació contínua que es complementa amb la retransmissió en directe de totes les desfilades. A banda, el web TV3 dedica un espai al certamen, on es poden veure les desfilades, comentades per la periodista Queta Karmany, a més de totes les notícies, reportatges i entrevistes.
Patrocinadors de la 17a ed. del 080 Barcelona Fashion
En aquesta dissetena edició, el certamen torna a comptar amb el suport de MORITZ, que reitera la seva aposta per a la moda catalana, com a sponsor principal. També són patrocinadors Redken (perruqueria oficial), Solan de Cabras (aigua oficial), Codorniu (cava oficial), La Roca Village, Movistar (partner tecnològic), i Rowenta (planxat oficial haircare i vestuari). Són firmes col•laboradores Mac Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicura oficial), MyTaxi (app. Transfer oficial), i 21Buttons (app. De moda).
Més info i més fotos al web: www.080barcelonafashion.cat
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twiiter: @sapscom
Al canal de Youtube: SapsCom



