
Avui, 5 de febrer de 2016, ha entrat al Registre d’Estudis d’Opinió (REO) l’enquesta de Xarxes socials i política catalana. 2015 (REO 809) realitzada pel Centre d’Estudis d’Opinió (CEO). El disseny del qüestionari s’ha inspirat en el Baròmetre de Març de 2015 (estudi 3057) del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS) i de l’estudi fet pel Pew Research Center Social Media and the “Spiral of Silence”. L’estructura de l’enquesta es divideix en tres blocs: les xarxes personals, les xarxes socials i el debat sobre la independència de Catalunya a través de les esmentades xarxes.
El treball de camp s’ha dut a terme telefònicament (mètode CATI) entre el 20 d’octubre al 5 de novembre a una mostra 1050 individus amb un marge d’error del 3,02%.
Podeu consultar l’estudi complet així com la matriu de dades al web del CEO www.ceo.gencat.cat