ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_note Nota de premsa

INDÚSTRIA

6 cellers catalans presenten els seus vins a Berlín davant una seixantena de professionals del sector

·     Ho han fet en el marc del programa Weine Aus Katalonien d’ACCIÓ destinat a posar en contacte cellers catalans amb importadors, distribuïdors, restauradors i sommeliers alemanys.
 
·     Els cellers que hi han participat són Can Descregut, Molí Parellada, Roig Parals, Celler Mas Romeu, Mas Llunes i Huguet de Can Feixes.
 
·     Més del 50% de les empreses que han participat a les diferents edicions del programa ja exporten a Alemanya.
 
Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’internacionalització i captació d’inversió estrangera d’ACCIÓ, ha organitzat aquest dilluns un tast de vins de 6 cellers catalans al restaurant Schmidt Z Ko de Berlin, el local liderat pel reconegut cuiner Ralf Zacherl. L’acte ha comptat amb la presència de 62 professionals alemanys del sector del vi entre sommeliers, importadors, distribuïdors, restauradors i periodistes.
 
Els cellers catalans que hi han participat són de les DO Penedès (Can Descregut, Huguet de Can Feixes i Molí Parellada) i DO Empordà (Roig Parals, Celler Mas Romeu i Mas Llunes). El tast s’ha organitzat en el marc del programa Weine Aus Katalonien (http://www.weine-aus-katalonien.de/) de Catalonia Trade & Investment, que té per objectiu impulsar l’entrada dels cellers catalans al mercat alemany i posicionar Catalunya com a país productor de vins diferenciats i d’alta qualitat.
 
És el tercer esdeveniment d’aquestes característiques que organitza la Generalitat a Alemanya. Arran dels dos tastos anteriors, més del 50% dels cellers participants al programa ja han realitzat vendes a Alemanya. Els cellers que participen a la iniciativa Weine Aus Katalonien poden promocionar els seus productes d’una manera directa a través del web, que conté tota la informació tècnica per als importadors. La pròxima presentació pública a Alemanya està prevista per al mes d’abril a Frankfurt.
 
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twitter:  @sapscom
Al canal de Youtube: SapsCom
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia