ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_note Nota de premsa

El delegat visita el municipi de Premià de Mar (El Maresme)

El delegat del Govern, Miquel Àngel Escobar, valora positivament els processos de participació ciutadana.
Visita Institucional
El delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Miquel Àngel Escobar, ha visitat el municipi i ha mantingut una reunió amb l'alcalde, el senyor Miquel Buch, qui li ha comentat la situació relativa a les obres que afecten el Port i l'estació de rodalies de Premià de Mar.
 
En aquesta reunió l'alcalde li ha traslladat un seguit de qüestions relacionades amb el municipi, entre les quals destaquen, el seguiment de l'ensenyament, l'atur, de la prestació de serveis socials... per tal que des de la Delegació se'n pugui fer un seguiment.
 
El delegat ha mostrat molt interès en els diversos processos de participació ciutadana que s'han impulsat des de l'Ajuntament per tal que la ciutadania pugui decidir el futur de Can Sanpere i els accesos al Port de Premià.

Així mateix, el delegat ha explicat la voluntat d'esdevenir primera línia de proximitat amb els ciutadans i ciutadanes i sempre en aliança amb el teixit social, econòmic i cultural, i les Administracions Locals
 
També ens podeu seguir a través de https://twitter.com/delgovbarcelona
 
Barcelona, 19 de febrer de 2016
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia