Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Els Mossos d'Esquadra enxampen un conductor que duplicava la taxa d'alcoholèmia permesa i que circulava a 137 km/h en una via limitada a 80 km/h

· En el mateix control dos conductors més van ser denunciats per excés de velocitat agreujada amb taxa d’alcoholèmia positiva
 
Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Metropolitana Sud van denunciar penalment l’1 de novembre un home de 36 anys i veí de Viladecans com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària.
 
El fet va passar el dimarts 1 de novembre, poc abans de les 08.00 hores, quan agents de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Metropolitana Sud van detectar en un control de velocitat a la B-20 punt quilomètric 0,5, terme municipal de Sant Boi de Llobregat, un conductor que circulava a 137 km/h en un tram limitat a 80 km/h.
 
Els mossos de trànsit van aturar el conductor per l’excés de velocitat al punt quilomètric 54 de la C-32 i en sotmetre’l a la prova d’alcoholèmia, l’home  va donar positiu amb una taxa de 0’61 mg/l, més del doble de la taxa permesa que és de 0’25 mg/l en aire expirat.
 
El conductor infractor va ser citat al jutjat de Sant Feliu de Llobregat per un delicte contra la seguretat viària.
 
Es dóna la circumstància que en el mateix control de velocitat dos conductors més van ser detectats amb excés de velocitat i amb taxes d’alcoholèmia positives inferiors a 0’60 mg/l.
 
 
Àrea de Comunicació
Sant Feliu de Llobregat, 6 de novembre de 2016
1
Imatges
Imatges
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia