Sala de premsa

event_note Nota de premsa

MODA

La 3a edició del 080 Fashion Showroom "atraurà" una nova missió de compradors internacionals a la propera edició de la passarel·la de moda catalana

 
·        Després de l’èxit de les dues anteriors edicions, el 080 Barcelona Fashion i el Clúster Català de la Moda (MODACC) tornen a sumar esforços en la 3a edició del 080 Fashion Showroom, l’espai professional de venda i exposició que se celebrarà del 30 de gener al 3 de febrer, el marc de la setmana de la moda
 
·         En aquesta 3a edició del 080 Fashion Showroom hi seran presents prop d’una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català com Escorpion, Punto Blanco, Wom&Now, Loa by Lidia Aguilera o Yerse, que desfilen a la passarel·la 080. El showroom acollirà també altres firmes com Guitarre.
 
·        Aquesta acció comercial es complementarà amb una missió empresarial inversa. A l’espera de tancar la missió, ja han confirmat la seva participació una quinzena de compradors de països com Estats Units, China, Mèxic, Rússia, Italià, França, Bèlgica i Japó
 
 
El 080 Barcelona Fashion i el Clúster de Moda de Catalunya (MODACC) tornen a sumar esforços per impulsar per la 3a edició del 080 Fashion Showroom, l’espai professional de venda i exposició que s’instal·larà al Teatre Nacional de Catalunya (TCN) del 30 de gener al 3 de febrer, durant la setmana de la moda catalana.
 
Després de l’èxit de les anteriors dues edicions, l’organització de la passarel·la i el clúster tornen a col·laborar en aquesta iniciativa que s’emmarca en el vessant comercial del 080, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci entre marques catalanes de moda i compradors internacionals. La finalitat del 080 Fashion Showroom és redimensionar la faceta comercial de la passarel·la 080 i potenciar la seva capacitat de generar negoci internacional en el sector de la moda.
 
En aquesta 3a edició del 080 Fashion Showroom hi seran presents prop d’una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català com Escorpion, Punto Blanco, Wom&Now, Loa by Lidia Aguilera o Yerse, que desfilen a la passarel·la 080. El showroom acollirà també altres firmes com Guitarre.
 
Aquesta acció comercial es complementa amb una missió empresarial inversa, integrada per compradors internacionals. A dues setmanes del certamen, ja han confirmat la seva participació una quinzena de representants de països com Estats Units, China, Mèxic, Rússia, Itàlia, França, Bèlgica i Japó, entre compradors, agents i/o distribuïdors de prestigi. De cara a 2017, la intenció del 080 i del clúster Modacc és complementar l’atracció de compradors de grans cadenes i agents comercials amb compradors de plataformes de venda online de moda de tot el món.  
 
Al llarg de la setmana, s’organitzaran trobades b2b entre les firmes presents al showroom i els membres de la missió comercial. Les trobades comercials es complementaran amb un programa d’activitats dins el 080, per potenciar el networking.
 
En la passada edició del 080 Fashion Showroom, celebrada en el marc de l’edició d’estiu de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, es van celebrar prop de 300 interaccions comercials entre marques de moda i compradors internacionals, es van realitzar vendes en ferm a països com Estats Units i països nord-europeus, i es van tancar acords de distribució.
 
 
5a ed. del Barcelona Fashion Summit,  analitzarà el futur del negoci de la moda
 
D’altra banda, com és habitual en les edicions d’hivern del 080, la setmana de la moda catalana tornarà a acollir la celebració del Barcelona Fashion Summit, que després de quatre edicions ha esdevingut un punt de trobada de professionals del negoci de moda, un fòrum que reuneix als principals executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones a càrrec de ponents de primer nivell. Organitzat per Modaes.es, la trobada aborda aspectes de rellevància pel sector. Barcelona Fashion Summit posarà en marxa la 5a edició, el proper 2 de febrer, a la Sala Gran del TNC, dins el programa d’activitats paral·leles del 080 Barcelona Fashion.
 
La jornada girarà al voltant del tema “Next Generation: el futur del negoci de la moda”, on s’analitzaran aspectes com la nova generació de líders empresarials, els nous consumidors, el relleu generacional, les noves formes de management, els nous models d’empresa de moda o la innovació, en les diferents ponències i taules rodones previstes durant el fòrum.
 
Entre els ponents de la jornada, hi ha directius i experts d’empreses i entitats com Grupo Cortefiel, Desigual, Zalando, Alibaba, Tous, Garrigues, Hawkers, Aristocrazy, Ágatha Ruíz de la Prada, Pompeii, Ursulitas o Lanzadera. Després de reunir prop de 300 persones en les seves dues primeres edicions, l’esdeveniment va superar les 500 inscripcions en la seva quarta edició, celebrada el febrer passat.
 
 
Acreditacions obertes
 
Ja s’ha obert l’acreditació del públic professional per assistir a la 080 Barcelona Fashion. Els mitjans de comunicació i els compradors interessats en assistir-hi es ja es poden acreditar a través de l’enllaç:
 
 
 A través d'aquest enllaç també es podran descarregar les invitacions per accedir a l'Open Area del 080.
 
Més informació al web del 080 i a les xarxes
 
 
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion 
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
 
A Twitter:  @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia