- Les propostes de LOA i Lola Casademunt han estat les encarregades d’obrir la segona jornada de desfilades de la passarel·la 080. Naulover amb “Dark Ophelia” ha pres el relleu, mentre que Txell Miras amb “Shed” ha tancat la jornada matinal. Aquesta tarda, serà el torn d’Oscarleon, Josep Abril i Míriam Ponsa. La firma Custo Barcelona clourà aquest vespre la passarel·la.
- En el marc de la 080, més d’una vintena de botigues efímeres (pop-ups) de moda i complements s’han instal·lat al TNC durant aquesta setmana de la moda. El Fashion Market està obert per als assistents a la passarel·la i per al públic general, que poden veure i comprar articles de moda i disseny.
Les col·leccions de LOA by Lidia Aguilera i Lola Casademunt han estat les firmes encarregades d’obrir aquest matí la segona jornada de la passarel·la. En la jornada matinal també han presentat les seves propostes per a la propera temporada tardor/hivern Naulover i Txell Miras.
LOA by Lidia Aguilera ha presentat la col·lecció “Quiet Opulence”, que pren com a font d’inspiració la novel·la El retrat de Dorian Gray d'Oscar Wilde, per transportar-la a l’actualitat, respectant l’essència mediterrània i “clean” de la firma.Formes romàntiques amb volants i bordats en les mànigues que conviuen amb pantalons oversize i teixits tècnics. El blanc i el negre són els colors principals, juntament amb les ratlles metal·litzades. Aquesta essència femenina de la col·lecció es veu contrastada amb la camiseria de ratlles masculina i la proposta de calçat per a home.
De la seva banda, Lola Casademunt ha presentat, per a la tardor/hivern 2017/18, la col·lecció “Winter Fairy Tale”, una col·lecció romàntica i femenina, basada en els contes de fades i en els castells del bosc, amb els colors dels fruits vermells, de les flors i de les fulles ocres i humides, els teixits aristocràtics, com el vellut i les puntes, i el luxe del lamé i la pedreria brillant. Un look barroc però molt contemporani.
Ha pres el relleu a la passarel·la Naulover, amb la col·lecció “Dark Ophelia”. Es tracta d’una col·lecció que aposta per la mescla extravagant de teixits, quadres i tapisseria, amb formes oversize, dark dandy, grans estampats florals, colors vius, i amb tocs de violeta.
Ha tancat la jornada matinal Txell Miras amb la col·lecció “Shed” ('El covert') inspirada en l’escriptor Tom Spanbauer i les paraules del llibre L’home que s’enamorà de la lluna. La proposta de Miras ens endinsa en la imatge atemporal de l’indi americà i el seu esperit més místic, allunyat de tot bel·licisme. Manté els colors propis de la firma com el negre i el gris, però aposta per una paleta més rica, amb diferents tonalitats de marró, amb tocs liles, ataronjats i verds. Sobreposicions de peces, amb tocs de plomes i amb la incorporació de texits naturals com el cotó i la llana.
A la tarda, serà el torn de les propostes dels dissenyadors Oscarleon ( 16.00h), Josep Abril ( 17.30h) i Míriam Ponsa ( 19.00h). La firma Custo Barcelona clourà aquest vespre la passarel·la ( 20.30h), amb la seva col·lecció per la temporada primavera-estiu 2017 i un kick off de les propostes que presentarà a Nova York.
Més d’una vintena de botigues de moda i complements al Fashion Market
Una edició més, la 080 Barcelona Fashion acull el Fashion Market, amb més d’una vintena de botigues efímeres (pop-ups) de moda i complements que s’han instal·lat al TNC durant la setmana de la moda. El Fashion Market està obert per als assistents a la passarel·la i per al públic general, que poden veure i comprar articles de disseny.
Hi són presents les següents firmes: Alèxia Grustan; Esmussein; Gemma López Barcelona; Grey Sunglasses; HABIT by Miquel Marbellà; INTO; LTS ARTE; Mikimono; OC&CO; PJ BARCELONA; Taranta; UIA Inspirational Jewerly; XTELLAR; Roser Martínez_Joieria Creativa; Soul Lady Barcelona; i VSB Barcelona Jewels.
En aquesta edició també han instal·lat la seva pop-up al Fashion Market diversos creadors que presenten col·lecció a la passarel·la, com són Pilar del Campo, Aubergin, Blame, Daniel Rosa, Anel Yaos, i també el creador Oscar Leon que a banda de presentar aquesta tarda la seva nova col·lecció, explica que al Market prsenta una edició limitada de peces “que són úniques i exclusives, que s’han fet de cara a la passarel.la o que són mostres per produir. És tota aquella part que generes d’experimentació, que ara surt a la llum, i que pots trobar a un preu assequible”. “És interessant que el públic pugui comprar peces del dissenyador que han vist sobre la passarel·la”, ha apuntat també el creador.
Seguiment del 080 Barcelona Fashion: al 080 TV Channel
Una edició més, el canal oficial del certamen, el 080 TV Channel, emetrà per Internet a través del web www.080barcelonafashion.cat, amb una programació contínua que es complementarà amb la retransmissió en directe de totes les desfilades.
Més info al web: www.080barcelonafashion.cat
I a les xarxes:
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/
Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twitter: @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat



