Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Territori i Sostenibilitat reforça el servei de bus entre Castellar del Vallès i Sabadell

  • A partir del 20 de juliol es reforça el servei amb un vehicle més que permetrà guanyar 17 expedicions per sentit i una freqüència de pas de 12 minuts en comptes dels 15 actuals
TES
D'esquerra a dreta, el director general de Transport i Mobilitat, Pere Padrosa, el secretari d'Infraestructures, l'alcalde de Castellar i el regidor de Planificació, Pepe González, durant la reunió d'avui.
El Departament de Territori i Sostenibilitat millora les comunicacions amb bus entre Castellar del Vallès i Sabadell amb la incorporació d’un nou bus a la línia C1 a partir del pròxim 20 de juliol, coincidint amb la inauguració de les noves estacions de Ferrocarrils de la Generalitat a Sabadell. D’aquesta manera es garanteix la intermodalitat amb el servei ferroviari d’FGC i es milloren les condicions de mobilitat amb Sabadell
 
La incorporació d’aquest nou vehicle a la línia permet rebaixar la freqüència de pas del bus de 15 a 12 minuts en els serveis de dilluns a divendres feiners, excepte agost, durant la major part del dia i es dota de més freqüència a les darreres expedicions del dia. A part de la millora del temps de recorregut, el servei passarà a tenir 17 noves expedicions per sentit. Passarà de les 65 actuals a 82. Aquesta línia, operada per La Vallesana, del grup Moventis, permet fer l’intercanvi modal amb la parada de Pl. d’Espanya de Rodalies i amb la nova estació Sabadell Nord d’FGC.
 
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, i l’alcalde de Castellar, Ignasi Gimenez, s’han reunit avui per acordar aquesta millora. També s’han compromès a treballar conjuntament per millorar els serveis de transport els caps de setmana a partir de principis de 2018.
1
Imatges
Imatges
Foto
3099
1
Fitxers adjunts
Fitxers adjunts
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia