• L’acció forma part del projecte Advisors de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), en marxa des del 2015, que ja compta amb la col·laboració d’altres personatges de ressò internacional com Kilian Jornet, els germans Roca i Benedetta Tagliabue
  
  • La parella, que ha protagonitzat la nova peça audiovisual del projecte, dóna a conèixer la comarca del Pallars Jussà així com la Pobla de Segur, la ciutat de Barcelona i la Costa Brava

 

Video de la campanya
Video de la campanya

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través l’Agència Catalana de Turisme (ACT), llança un nou vídeo promocional protagonitzat per Carles Puyol i Vanesa Lorenzo que es pot visualitzar en aquest enllaç: https://youtu.be/XntER44edYo. L’objectiu d’aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Advisors, és promocionar el territori català com a destinació turística a través d’un relat més emocional, centrat en les persones i les seves vivències.

 
Lorenzo i Puyol protagonitzen una peça que s’emplaça majoritàriament al poble del que és originari l’exfutbolista del Barça, la Pobla de Segur, i la resta de la comarca del Pallars Jussà. El vídeo, disponible en català i castellà i amb subtítols en anglès i francès, mostra la bellesa de la demarcació de Lleida posant de manifest el contrast i la riquesa paisatgística de Catalunya.
 
Els dos protagonistes també parlen de les seves experiències personals relacionades amb Barcelona, la ciutat que els va unir, i la Costa Brava, lloc que evoca a la model records de la seva infància. El seu relat serveix com a recurs per presentar aquests llocs emblemàtics de Catalunya i promoure el turisme de qualitat a casa nostra.
 
Com a prescriptors de Catalunya, faran difusió del contingut promocional a través dels seus perfils a les xarxes socials, acció que multiplica el radi d’abast de la campanya. Carles Puyol compta amb una audiència de 12 milions i mig de seguidors a Facebook, 6 milions de seguidors a Instagram i 10 milions de seguidors a Twitter. Vanesa Lorenzo, per la seva banda, compta amb més 18.000 seguidors a Facebook, i prop de 255.000 i de 23.000 a Instagram i a Twitter, respectivament.
 
El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat
 
Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.
 
Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, el programa ha comptat amb la col·laboració de persones que són reconegudes tant a casa nostra com també a l’exterior. Alguns dels personatges que han donat a conèixer Catalunya com a destinació turística han estat: Kilian Jornet, els germans Roca i Benedetta Tagliabue.
 
En marxa des del 2015, els vídeos dels diferents personatges que han col·laborat amb el programa han tingut molt bona acollida a les xarxes socials i ja han aconseguit més d’1.700.000 visualitzacions.

1  

Imatges

Fotograma del video

Fotograma del video 1379