Empresa i Treball

TURISME

L'Instagram Catalunya Experience tanca l'any amb més de dos milions de fotos etiquetades

query_builder   28 desembre 2017 10:53

event_note Nota de premsa

TURISME

L'Instagram Catalunya Experience tanca l'any amb més de dos milions de fotos etiquetades

 
  • Catalunya Experience és el conjunt de xarxes socials que l’Agència Catalana de Turisme (ACT) utilitza per promocionar la destinació entre els turistes, i està format per Instagram, Facebook, Twitter i YouTube.
 
 
L’Instagram del Catalunya Experience (https://www.instagram.com/catalunyaexperience) ha superat els dos milions de fotografies etiquetades amb el hashtag #catalunyaexperience. A aquesta xifra cal sumar la de més de 250.000 seguidors en aquesta xarxa.
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) va iniciar la promoció turística de Catalunya a través d’Instagram el 2012. Ja llavors, aquesta xarxa social s’endevinava com un canal de comunicació molt potent, amb un llenguatge propi basat en imatges, molt emocional i experiencial, i ideal per promocionar un tipus d’oferta molt visual (gastronomia, paisatge, patrimoni, etc). 
 
L’objectiu de l’ACT a l’hora de decidir estar present en aquesta xarxa social era, per una banda, posicionar la marca Catalunya i convertir-la en una marca forta a Instagram, i per l’altra, crear un canal inspiracional per a una gran comunitat de turistes potencials. L’ACT aposta pels continguts generats pels propis usuaris (el 99% de les fotografies publicades al canal Instagram del Catalunya Experience són d’instagramers).
 
El Catalunya Experience és l’ecosistema de xarxes socials, adreçat al turista final (nacional i internacional), amb el qual l’ACT promociona la destinació turística catalana en l’entorn 2.0. Formen part també d’aquest entorn les xarxes de Facebook (http://www.facebook.com/catalunyaexperience) que compta amb més de 1.100.000 seguidors, Twitter (http://twitter.com/catexperience) on té més de 66.600 seguidors, i el canal de YouTube (https://www.youtube.com/user/CatalunyaExperience) seguit per més de 6.600 perfils.
 
A més, enguany Turisme de la Generalitat ha obert el twitter corporatiu @turismecat (https://twitter.com/turismecat) a través de la qual dona a conèixer les accions que la Direcció General de Turisme i l’Agència Catalana de Turisme duen a terme en matèria de programació, ordenació, promoció i comercialització de l’oferta turística catalana. Aquest canal compta ja amb més de 4.200 seguidors.
 
L’Agència Catalana de Turisme, pionera en la promoció turística a les xarxes
 
L’Agència Catalana de Turisme, amb vocació de ser referent en la promoció turística a les xarxes socials, utilitza fórmules innovadores a Internet per promocionar l’oferta turística catalana.
 
L’any 2012, l’Agència Catalana de Turisme va ser pionera en organitzar un viatge amb instagramers internacionals per promocionar l’oferta turística de Catalunya, acció que va tenir una forta repercussió i que ha servit de precedent per a d’altres destinacions. A més, des del 2009, l’ACT organitza viatges amb bloguers per promoure la destinació catalana.
 
Així mateix, una de les accions més destacades que ha dut a terme l’ACT va ser l’any 2014, quan va convidar cinc vídeo artistes de prestigi internacional perquè realitzessin cinc creacions per promocionar Catalunya a través de Vimeo i YouTube. El resultat van ser cinc vídeos de gran qualitat que es poden veure al canal YouTube del Catalunya Experience.
  
-----------------------------------------------------------------
 
Segueix-nos a les xarxes:
 
A Twitter de Turisme: https://twitter.com/turismecat
A Twitter d’empresa:  https://twitter.com/empresacat
Al canal de Youtube: https://www.youtube.com/user/sapscom              
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia