Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Les oficines territorials de l'ATC a Girona s'estrenen amb la campanya de la renda 2017

La delegació territorial a Girona i les oficines de la Bisbal d’Empordà, Santa Coloma de Farners, Figueres, Ripoll i Olot ofereixen els seus serveis al contribuent per fer la declaració de l’IRPF
 
L’agència catalana ha recaptat 34,4 milions d’euros, ha atès 11.000 persones i ha gestionat 47.500 expedients a les comarques gironines des del passat mes de setembre
L’Agència Tributària de Catalunya (ATC) ajudarà a confeccionar la declaració de l’IRPF corresponent a l’exercici 2017 a tots els contribuents gironins que ho sol·licitin. Per primera vegada, l’Agència prestarà el servei de cita prèvia als ciutadans amb la seva estructura pròpia, formada per les tres oficines territorials a la Bisbal d’Empordà, Santa Coloma de Farners i Figueres, i les dues oficines compartides a Olot i Ripoll, que s’estrenen amb aquest servei.
 
El termini de sol·licitud per ser atès a les oficines de l’ATC entre el 10 de maig i el 2 de juliol es pot reservar a través del telèfon 901 22 33 44, a partir del proper 8 de maig. Aquells contribuents que hagin de fer la declaració de l’impost de patrimoni també podran demanar cita prèvia a través de la seu electrònica de l’ATC o del telèfon 012.
En total, 78 persones de l’ATC repartides per tot Catalunya es posaran a disposició dels ciutadans per ajudar-los a elaborar la seva declaració de renda i patrimoni, de les quals 14 es troben a la demarcació de Girona.
 
El secretari d’Hisenda de la Generalitat i president de l’ATC, Albert Castellanos, acompanyat del director de l’agència catalana, Eduard Vilà, i l’alcalde de la ciutat, Joan Martí, han visitat avui l’Oficina Territorial a Santa Coloma de Farners, després de set mesos en funcionament. Des del passat mes de setembre i fins al 31 de març, la Delegació de l’ATC a Girona i les oficines territorials d’aquesta demarcació han recaptat un total de 34.440.775,06 euros, han atès unes 11.000 persones i han gestionat 47.500 expedients.
 
Entre els serveis oferts per l’Agència catalana destaquen, per exemple, el d’assistència en l’elaboració d’autoliquidacions de tributs gestionats per l’ATC (servei de cita prèvia); informació i assistència general i bàsica en relació amb els impostos que gestionen les diputacions, els ajuntaments i altres ens locals adherits a la xarxa Tributs de Catalunya; o informació relacionada amb l’estat dels deutes que gestiona l’ATC en període voluntari i executiu, entre d’altres.
 
7 mesos de desplegament territorial
 
El passat 4 de setembre, l’ATC va culminar el desplegament territorial iniciat l’any 2017 amb l’ampliació de 4 —les delegacions territorials de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona— a 19 oficines distribuïdes arreu de la geografia catalana: Barcelona (Poblenou, oberta al febrer), Terrassa, Sabadell, Granollers, Sant Feliu de Llobregat, Vilafranca del Penedès, Mataró, Manresa, Vic, Santa Coloma de Farners, la Bisbal d’Empordà, Figueres, la Seu d’Urgell, Reus i Tortosa.
 
L’objectiu és oferir els mateixos serveis a tots els ciutadans de Catalunya, amb el mateix nivell d’eficiència i qualitat amb què ja es presten a les quatre delegacions de l’Agència. Aquest model en xarxa es complementa amb 13 oficines compartides amb entitats locals (diputacions, consells comarcals i ajuntaments): l’Hospitalet de Llobregat, Cervera, Igualada, Vilanova i la Geltrú, el Vendrell, Olot, Valls, Móra d’Ebre, Solsona, Berga, Ripoll, Vielha i Tremp.
 
En total, l’ATC ja disposa de 32 oficines distribuïdes arreu de la geografia catalana.
 
 
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia