Loteries de Catalunya

Loteria de Catalunya estrena la nova campanya publicitària de la Grossa de Cap d'Any 2018

query_builder   11 novembre 2018 10:00

event_note Nota de premsa

Loteria de Catalunya estrena la nova campanya publicitària de la Grossa de Cap d'Any 2018

  • L’anunci busca el contrast entre la felicitat dels que guanyen la Grossa i la decepció dels que van decidir passar 
  • A través de l’aplicació de la Grossa, es poden regalar bitllets d’aquesta loteria amb una dedicatòria personalitzada
Fotografia de la nova campanya de la Grossa
Després d’un primer avançament que s’ha pogut sentir aquesta setmana en alguns mitjans audiovisuals, en què s’anunciava que després de l’èxit del “Jo passo” vindria el “Jo no passo”, Loteria de Catalunya llença la nova campanya de la Grossa de Cap d’Any 2018 que es podrà veure, a partir d’aquest dilluns, en diversos suports i canals de comunicació.
 
Si el 2017 explicàvem les conseqüències de no jugar des del costat del perdedor, ara ho expliquem des del costat del guanyador. Una pel·lícula que recull l’èxit de l’any passat, alhora que l’evoluciona i la fa encara més divertida.
 
L’anunci busca el contrast entre la felicitat dels que han decidit jugar i que a més guanyen, que manifesten una alegria absolutament desorbitada, i la decepció dels que van decidir no jugar amb els grup d’amics o de feina, que reaccionen amb una desesperació tan exagerada que frega l’histrionisme.
 
L’espot es pot veure íntegrament a la pàgina web de www.loteriadecatalunya.cat i al facebook de la Grossa.
 
Aquest any, a través de l’aplicació de la Grossa, que es pot descarregar de manera gratuïta i està disponible per a dispositius Apple i Android, es podran regalar bitllets de la Grossa de Cap d’Any amb una dedicatòria personalitzada. A partir d’aquesta setmana, els bitllets que es comprin als punts de venda aniran dins un sobre regal que contindrà un codi alfanumèric. Si s’introdueix aquest codi a l’aplicació, la realitat augmentada permetrà gravar un vídeo dedicat a la persona a qui es vulgui regalar el bitllet. L’afortunat que rebi el sobre regal amb un bitllet de la Grossa dins només haurà de posar el codi a l’app i visionarà el vídeo fet expressament per a ell.
    
 
Més premis que mai

La Grossa de Cap d’Any 2018 presenta altres novetats: el primer premi passa de 100.000 euros per cada bitllet de 5 euros a 200.000 euros per cada bitllet de 10 euros, és a dir, que per 5 euros més que costa el bitllet es podrà guanyar el doble. També augmenten els premis de la resta de categories, de manera que n’hi haurà 8: un primer premi de 200.000 euros per bitllet, un segon de 65.000 euros per bitllet, un tercer de 30.000 euros per bitllet, dos quarts de 10.000 euros per bitllet i tres cinquens de 5.000 euros per bitllet.
 
Es mantenen els premis a les terminacions dels 8 números guanyadors, així com el número anterior i posterior de cadascun d’ells. Enguany, més de 680.000 bitllets podran tenir algun tipus de premi. Amb la Grossa de Cap d’Any hi ha un 25% més de possibilitats d’obtenir els principals premis que amb el “Gordo” de Nadal.
 
Els bitllets es poden comprar per internet, a través de loteriadecatalunya.cat; als més de 2.200 punts de venda habituals, principalment estancs, llibreries, quioscos i bars, que disposen d’un terminal que imprimeix al moment el bitllet amb el número escollit; i a qualsevol de les botigues de la xarxa complementària formada per les principals cadenes de supermercats de Catalunya com són Bonpreu, Carrefour o Caprabo, entre d’altres.
 
La Grossa de Cap d’Any 2018 surt al carrer amb una tirada de 40 milions d’euros, 36 milions en paper i 4 milions en suport virtual (a través del terminal i per la compra online). En total, hi ha 80.000 números a la venda (del 0 al 79.999), amb 50 sèries.
 

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 106