Salut

Comunicat del Departament de Salut

query_builder   21 novembre 2018 16:59

Comunicat del Departament de Salut

El Departament de Salut valora molt positivament la signatura del II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut (CatSalut), i agraeix l'esforç de totes les parts. El conveni millora les condicions dels professionals sanitaris i dels centres i aconsegueix l’equiparació salarial entre els professionals que treballen en l’atenció primària i l’atenció hospitalària.

Des del Departament de Salut també es valora que aquesta signatura obre un període per abordar, des de la confiança entre les parts, l’adequació del conveni als nous models d’atenció a les persones i a les noves formes d’organització del treball en els equips i centres del SISCAT.

Aquesta mateixa setmana, el CatSalut aprovarà el nou escenari d’increment de tarifes necessari per donar resposta al nou conveni. Serà la segona vegada aquest any que el CatSalut aprova un increment de tarifes per a les entitats concertades: el passat mes de juliol, el seu Consell de Direcció ja va aprovar un increment de l’1,03% per al 2018.