Sala de premsa

event_note Nota de premsa

El Servei d'Inspecció d'Acció Social i Ciutadania disposarà d'una nova eina informàtica que els permetrà operar com una oficina mòbil

Foto dels inspectors del Departament
El secretari general d’Acció Social i Ciutadania, Jordi Rustullet, acompanyat de la directora de Serveis, Matilde Sala, ha presentat avui el nou Pla de Mobilitat del Servei d’Inspecció del Departament. El Pla permet que els inspectors realitzin les seves activitats des de qualsevol ubicació física i en qualsevol moment. Per això, s’ha dotat als inspectors d’un nou equip informàtic portàtil que els permetrà operar com una oficina mòbil.
 
Amb aquest nou equip informàtic els inspectors del Departament podran realitzar i imprimir l’acta durant la visita als centres, consultar expedients on-line i accedir a la xarxa informàtica del Departament, entre altres. Avui s’han lliurat els primers 10 equips i, en una segona fase, es lliuraran la resta.  
 
El nou Pla de Mobilitat de la Inspecció millora l’eficàcia i l’eficiència del servei, minimitza els desplaçaments i millora la productivitat, a l’hora que permet afrontar amb plenes garanties els reptes de la Llei de Serveis Socials.
El Servei d’Inspecció i Registre del Departament d’Acció Social i Ciutadania està format per 26 inspectors i 2 coordinadors, que donen servei a tot el territori català. Aquest servei s’encarrega de la inspecció i control de la qualitat dels serveis socials. En el darrer any, el servei s’ha incrementat amb vuit professionals més i s’han creat unitats específiques a tots els Serveis Territorials del Departament.  
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia