La nova imatge té l’objectiu de posicionar-lo com a signe de qualitat
El Punt Neutre d’Internet a Catalunya (CATNIX) ha estrenat en els darrers dies un nou branding (logo) i disseny de portal web, per tal de augmentar-ne la usabilitat i potenciar la comercialització de la marca CATNIX a través de l’actualització de la seva imatge.
Aquestes mesures d’impuls, que van ser aprovades per la Comissió Estratègica del CATNIX, formada per tots els seus membres, el passat 19 de març, tenen l’objectiu final de posicionar-lo com a signe de qualitat, i ja es troben implementades en el seu portal web (http://www.catnix.cat).
El punt neutre d’internet a Catalunya (CATNIX) va néixer l’any 1999 amb l’objectiu de consolidar-se com a punt d’intercanvi de tràfic de dades en l’àmbit territorial català, per tal d’augmentar la qualitat del servei d’Internet a Catalunya i agilitar el flux d’informació a la xarxa.
Després d’uns anys de consolidació, en aquests moments el CATNIX està afrontant una nova evolució estratègica, com ara l’increment dels seus serveis de valor afegit, que el situï de manera definitiva en el mapa europeu d’infraestructures similars. Aquesta evolució l’ha de refermar com a plataforma activa per continuar assolint l’objectiu de proporcionar als ciutadans i a les empreses en els millors serveis de comunicacions electròniques en el marc de la Societat de la Informació.
El CATNIX està ubicat a les instal·lacions del CESCA, des d’on es gestiona i des d’on s’ofereixen els serveis de commutació de dades i de transmissió a les entitats connectades.



