- Aquesta acció forma part del pla promocional dissenyat amb motiu de l’Any de Catalunya a França.
- Empresaris de Terres de Lleida i Pirineus participaran avui en un workshop comercial, on podran vendre la seva oferta turística a 26 turoperadors francesos.
- L’ACT també presenta les destinacions catalanes davant de mitjans de comunicació francesos, durant la qual promociona el nou aeroport dels Pirineus Lleida-Alguaire.
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) duu a terme avui a París una gran acció dedicada a la promoció i comercialització de l’oferta turística de Terres de Lleida i Pirineus. Aquesta acció s’emmarca dins del pla promocional dissenyat amb motiu de l’Any de Catalunya a França que l’ACT desenvolupa enguany amb l’objectiu de reactivar aquest mercat, que és el primer emissor de turistes a Catalunya.
Aquesta acció, en la qual hi participen empreses catalanes, contempla una presentació davant dels mitjans de comunicació francesos de les marques Terres de Lleida i Pirineus, així com del nou aeroport dels Pirineus Lleida-Alguaire, amb connexions directes a París operades per la companyia Vueling.
L’acte compta amb la presència del vicepresident executiu de l’ACT, Joan Carles Vilalta; el director de Ports i Aeroports de Catalunya, Oriol Balaguer; el president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert; la presidenta de Turisme de Lleida, Montse Mínguez; el director de Desenvolupament de l’aeroport de Lleida-Alguaire, Vicenç Capdevila; el director general de Vueling, Àlex Cruz; i l’empresari lleidatà i president de la cadena Relais & Châteaux, Jaume Tàpies.
Posteriorment, els empresaris catalans participaran en un workshop on podran vendre el producte turístic de Terres de Lleida i Pirineus a 26 turoperadors francesos, mitjançant unes entrevistes personals. L’objectiu és que el contacte directe faciliti als empresaris el tancament d’acords comercials amb els turoperadors francesos.
Prèviament a la realització d’aquest workshop aquesta tarda, les empreses catalanes podran assistir a una jornada de formació sobre com optimitzar la comercialització dels seus productes en el mercat francès.
La nota gastronòmica d’aquesta acció a París la posa el xef Joan Pallarès, del restaurant Can Boix de Peramola, que oferirà un tast de la cuina lleidatana. La jornada clourà amb un acte institucional, on hi assistiran mitjans de comunicació, turoperadors i empresaris catalans.
Participants en el workshop
En aquesta gran acció promocional participen les següents empreses i entitats:
- Vueling
- Boí Taüll Resort
- GranPallars
- Baqueira Beret S.A.
- Hotel Can Boix de Peramola
- Hotel Cardós
- Salat Resort S.L.
- Pirineu Emoció
- Gourmet Hotels
- La Llotja
- Grupo Natura
- Càmping el Solsonès
- Autocars Gamón
- Torisme de Val d’Aran