Empresa i Treball

Foto de grup

TURISME

La Generalitat presenta un nou servei d'atenció a les empreses i entitats del sector turístic català

query_builder   11 desembre 2019 14:21

event_note Nota de premsa

TURISME

La Generalitat presenta un nou servei d'atenció a les empreses i entitats del sector turístic català

Foto de grup
Foto de grup
  • L’objectiu d’aquest nou servei és apropar les prestacions que l’Agència Catalana de Turisme (ACT) ofereix als professionals del sector turístic i adaptar-les encara més a la demanda.
  • El servei s’ha presentat en el marc de la Jornada anual dels afiliats als Programes de Treball de l’organisme de promoció turística de la Generalitat, que ha comptat amb la presència de prop de 300 assistents.
  • Els Programes de Treball de l’ACT, amb prop de 1.300 empreses i entitats afiliades, són una eina per facilitar l’acció comercial de les empreses i entitats catalanes vinculades al sector turístic i millorar la seva competitivitat.

 

El director general de Turisme, Octavi Bono, ha inaugurat avui a l’hotel Porta Fira de l’Hospitalet de Llobregat la Jornada anual dels afiliats als Programes de Treball de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Coneixement.

En el marc d’aquesta jornada, s’ha presentat un nou servei d’atenció a les empreses i entitats del sector turístic català que té per objectiu apropar les prestacions que l’ACT ofereix als professionals del sector turístic i adaptar-les encara més a la demanda.

El nou servei s’ha presentat a prop de 300 assistents que ja gaudeixen de les prestacions que l’organisme de promoció turística de la Generalitat ofereix. Així, s’espera que aquest servei orienti i assessori les empreses i entitats en com beneficiar-se al màxim del ventall de prestacions de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme.

La jornada també ha permès als assistents conèixer l’estat de desplegament del Pla de màrqueting turístic de Catalunya. En aquest sentit, el director de l’ACT, David Font, ha afirmat que “avui plantegem reptes de cara el futur que passen per la transformació digital, la innovació, la governança, una millor cartera de serveis de l’ACT, la incorporació del turisme de negocis com una vessant molt potent del turisme del nostre país i el treball conjunt dels sectors públic i privat per seguir transformant el sector turístic català perquè segueixi sent motor de l’economia del nostre país.” Així mateix, Font ha donat a conèixer els detalls del nou producte que desestacionalitza i desconcentra els fluxos turístics impulsat per la Generalitat, el Grand Tour de Catalunya.

Al llarg de l’esdeveniment, s’ha comptat amb la participació de diversos professionals del sector turístic per aportar als assistents coneixement en tendències i en innovació. Així, els afiliats han conegut casos pràctics sobre turisme esportiu, com aplicar en el seu negoci conceptes relacionats amb la innovació com el blockchain i el 5G i tendències que s’esperen pel 2020 en l’àmbit del turisme com són el cash free travel, l’ecoturisme, els viatges transformadors, la cultura vegana o la personalització de serveis a través de l’ús de les dades.

Programes de Treball de l’Agència Catalana de Turisme

Els Programes de Treball de l’ACT persegueixen facilitar l’acció comercial oferint experiències turístiques enfocades a la demanda amb l’objectiu d’atraure més clients i de major qualitat. La jornada d’avui, pensada especialment per a les empreses i entitats afiliades a l’ACT, vol fomentar el treball en xarxa i mantenir-les al dia de les últimes novetats.

Actualment, el programa d’afiliacions compta amb prop de 1.300 empreses i entitats afiliades a l’Agència Catalana de Turisme que gaudeixen d’una sèrie de serveis que beneficien el seu negoci i el posicionament del seu producte turístic. Entre d’altres avantatges, poden accedir a cursos de formació especialitzats, rebre suport a la comercialització dels seus productes, tenir accés a dades relatives als principals mercats emissors de turisme a Catalunya i gaudir de visibilitat als canals de difusió d’aquest òrgan turístic promocional.

El pla de treball de l’ACT divideix els programes en marques que agrupen els afiliats en: Platja en Família, Natura i Muntanya en Família, Equipament Familiar, Cicloturisme a Catalunya, Ecoturisme, Senderisme a Catalunya, Actiu Aventura, Turisme Esportiu, Golf a Catalunya, Enoturisme a Catalunya, Experiències Gastronòmiques, Hotels Gastronòmics, Arts i Cultura, Barris i Viles Marineres, Ciutats i Viles amb Caràcter, Pobles amb Encant, Catalunya Premium, Barcelona Medical Destination i Catalunya Convention Bureau.

Declaracions del director de l’ACT David Font: https://we.tl/t-DCXj8CmV6B 

   

Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________

 

2  

Imatges

El dir de l'ACT, David Font, en la jornada

El dir de l'ACT, David Font, en la jornada 4357

El dir gral de Turisme, Octavi Bono, en la jornada

El dir gral de Turisme, Octavi Bono, en la jornada 883

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia