El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies vol agrair enormement l’esforç que els i les professionals de tots els serveis d’atenció a les persones, siguin de l’àmbit d’Afers Socials com de Treball, estan fent aquests dies en la situació d’emergència que vivim pel coronavirus. Un agraïment que volem fer extensiu a les entitats i organitzacions d’acció social del país que atenen les persones més vulnerables cada dia i especialment durant la crisi actual.

Derivat de la declaració de l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, el Departament ha informat a les entitats socials beneficiàries de subvencions dels efectes de la suspensió de tots els terminis administratius.

En aquest sentit, tots els terminis que consten en les convocatòries d’ajuts i subvencions resten suspesos, afectant tant els de les sol·licituds com els terminis d’execució de les activitats i projectes, i també els de la seva justificació posterior. El còmput dels terminis es reprendrà en el moment en què perdi vigència el Reial Decret 463/2020 o, en el seu cas, perdin vigència les pròrrogues del mateix.


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Trobareu tota la informació i materials del Departament de Salut al web http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus.

 Dilluns, 16 de març de 2020