Sala de premsa

event_note Nota de premsa

L'estació de tren de Port Aventura canvia de nom i des d'ara s'anomena Salou-Port Aventura

  • Aquest canvi respon a una petició de l’Ajuntament de Salou i del Departament de Territori i Sostenibilitat
  • Aquesta modificació també implica un canvi en el nom de la línia R17: Barcelona Estació de França > Salou – Port Aventura

S’oficialitza el canvi de nom de l’estació de Port Aventura, pel de Salou – Port Aventura. Només ha canviat el nom, el codi de l’estació continua sent el mateix. El que sí que també es modifica és el nom de la línia R17: Barcelona Estació de França > Salou – Port Aventura.

 

Amb la posada en servei de la variant Vandellòs-Tarragona, l’estació de referència de Salou passava a ser l’estació fins ara anomenada Port Aventura. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament de Salou i Territori van demanar al titular de l’estació Adif la possibilitat de canviar-ne el nom.

1
Fitxers adjunts
Fitxers adjunts
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia