Sala de premsa

event_note Nota de premsa

EL 080 BARCELONA FASHION DIGITAL SHOWROOM DURARÀ 6 SETMANES

El Showroom de 080 Barcelona Fashion es celebrarà en format digital i arribarà a mil compradors internacionals

Imatge 080 Fashion Showroom
  • Com a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 i la impossibilitat de la majoria de compradors internacionals de viatjar fins a Catalunya, la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) i el Clúster Modacc han apostat per reconvertir aquest espai comercial i crear 080 Barcelona Fashion Digital Showroom, una plataforma digital innovadora que a estarà operativa del 10 de setembre al 21 d’octubre
  • Amb l’objectiu de generar interaccions entre compradors internacionals i marques de moda catalana, el Showroom comptarà amb la participació de Yerse, Sita Murt, Escorpion, Lola Casademunt, Blue Dolls, Dr. Bloom i Anna de Manel, amb la previsió de superar la vintena de marques, centrades en roba, bany i complements de moda de dona de segment alt
  • La 26a edició de 080 Barcelona Fashion 080 Barcelona Fashion tindrà lloc del 14 al 17 de setembre,  també en format digital per donar resposta a les actuals necessitats del sector derivades de la crisi sanitària i alhora avançar-se als escenaris de futur per a la moda

 
El Showroom de 080 Barcelona Fashion- certamen de moda que impulsa la Generalitat a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) se celebrarà en format digital, del 10 de setembre al 21 d’octubre, i arribarà a mil compradors internacionals.

Com a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 i la impossibilitat de la majoria de compradors internacionals de viatjar fins a Catalunya, la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) i el Clúster Català de la Moda (Modacc) han apostat per reconvertir la 10a edició d’aquest espai comercial i crear enguany 080 Barcelona Fashion Digital Showroom, una plataforma digital innovadora que a estarà operativa durant sis setmanes¸ i que tindrà els mateixos objectius i funcionalitats que el Showroom presencial que s’havia celebrat fins ara: generar interaccions entre compradors internacionals i les marques de moda catalana que hi exposin.

Amb aquesta aposta pel format digital, es vol garantir la seguretat de marques i compradors i alhora s’ofereix la possibilitat de generar nous negocis i noves relacions professionals en un moment que el sector de la moda catalana ho necessita més que mai. La plataforma del Showroom està desenvolupada per un empresa de solucions tecnològiques de Barcelona en col·laboració amb la Fundació FITEX, i s’emmiralla en altres plataformes digitals de fires d’arreu del món, com la Joor de Londres, la Nu Order de Nova York o la Pitti Connect d’Itàlia. El sistema facilita els intercanvis entre professionals del sector i crea una comunitat per estimular les relacions comercials i de negoci. Les marques expositores, principalment de moda femenina de segment alt, exposaran les seves col·leccions mitjançant catàlegs i fotos, i tindran accés a l’espai “Community” on podran contactar directament amb tots els compradors visitants.

Modacc està treballant en una campanya de màrqueting digital sobre una base de dades pròpia de més de mil contactes, que inclouen compradors, agents i distribuïdors de tot el món per convidar-los a formar part de la comunitat del Showroom de la 080. En aquest sentit, de moment, la resposta està essent molt positiva, ja que molts distribuïdors han vist reduïda la seva cartera de marques fruit de la crisi sanitària i econòmica que els ha fet perdre proveïdors, i necessiten noves marques per atraure l’interès de botigues i clients finals. La plataforma els ofereix un canal fàcil i segur per conèixer noves marques i presentar-les als seus clients.

Pel que fa a les empreses expositores, ja hi ha confirmades les marques Yerse, Sita Murt, Escorpion, Lola Casademunt, Blue Dolls, Dr. Bloom i Anna de Manel, i es preveu que superin la vintena, sempre centrades en roba, bany i complements de moda de dona de segment alt. Participar al Showroom els dona visibilitat, la possibilitat d’aconseguir distribuïdors i agents per a diversos mercats de tot el món i una cartera de contactes per consolidar noves relacions comercials internacionals, a més d’integrar-se a  080 Barcelona Fashion, la setmana de la moda que enguany també tindrà format digital i se celebrarà del 14 al 17 de setembre.

080 Barcelona Fashion que ja en les darreres edicions s’ha orientat cap la sostenibilitat, les noves tecnologies i els nous formats d’exhibició- ha apostat per celebrar la propera edició en format digital, i així donar resposta a les actuals necessitats del sector derivades de la crisi sanitària i alhora avançar-se als escenaris de futur per a la moda. Enguany un total de 21 dissenyadors i marques de moda presentaran les seves propostes creatives en aquesta primera edició digital del 080 Barcelona Fashion, com a protagonistes d’una edició encara més enfocada, gràcies a la tecnologia, a un públic internacional i global.

En aquesta edició de 080 Barcelona Fashion, participaran  els següents dissenyadors i marques (per ordre alfabètic) ALL THAT SHE LOVES; BRAIN&BEAST; CUSTO BARCELONA; EIKO AI; EÑAUT; ESCORPION; GUILLEM RODRIGUEZ; GUILLERMINA BAEZA; JÚLIA G ESCRIBÀ; LEBOR GABALA; LERA MAMBA; MAITE BY LOLA CASADEMUNT; MANS; MENCHÉN TOMÀS; NAULOVER; ONRUSHW23FH; OSCARLEON; SITA MURT; THE LABEL EDITION; TXELL MIRAS; i YERSE.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia