Empresa i Treball

imatge fashion show film de Menchén Tomás

Arrenca la primera sessió de 080 Barcelona Fashion Digital Edition

query_builder   14 setembre 2020 21:00

event_note Nota de premsa

Arrenca la primera sessió de 080 Barcelona Fashion Digital Edition

imatge fashion show film de Menchén Tomás
imatge fashion show film de Menchén Tomás
  • MENCHÉN TOMÀS, JÚLIA G ESCRIBÀ, ALL THAT SHE LOVES i MANS han inaugurat la primera sessió de Fashion Show Films de la 26a edició de 080 Barcelona Fashion al Recinte Modernista de Sant Pau.
  • Margherita Maccapani Missoni, recentment nomenada directora creativa de Missoni, i l'escriptora i activista infantil Lisa Lovatt-Smith han protagonitzat una Fashion Talk sobre el nou repte que afronta la dissenyadora després de tornar a l'empresa familiar

Visualitza aquí els Fashion Show Films

Descarrega les imatges i els vídeos dels Fashion Show Films

Descarrega les imatges d’ambient dels Fashion Show Films


080 Barcelona Fashion arrenca la seva 26a edició, en format digital, amb la primera sessió de Fashion Show Films. Les propostes de les firmes MENCHÉN TOMÀS, JÚLIA G ESCRIBÀ, ALL THAT SHE LOVES i MANS han inaugurat la passarel·la a l'històric Recinte Modernista de Sant Pau.

Margherita Maccapani Missoni, recentment nomenada directora creativa de Missoni, i l'escriptora i activista infantil Lisa Lovatt-Smith han protagonitzat una Fashion Talk sobre el nou repte que afronta la dissenyadora després de tornar a l'empresa familiar.

Menchén Tomàs ha estat la firma encarregada d'inaugurar la passarel·la digital amb la col·lecció Reflejos. Les propostes que ha presentat la dissenyadora catalana en aquesta 26a edició es basen en la transformació d'imatges fosques i confuses a colors purs. Amb una posada en escena molt emocional, la col·lecció presenta principalment una selecció d'elegants vestits llargs d'alta costura, en colors foscos i alhora tons vius per representar aquesta transformació.

Seguidament, la jove dissenyadora Júlia G Escribà ha presentat JGE Future Term, la seva primera col·lecció termoreguladora, amb una tecnologia desenvolupada per la NASA; aquesta col·lecció està compromesa amb l'emergència climàtica i utilitza teixits intel·ligents basats en la sostenibilitat i l'enginyeria tèxtil. Amb un estil urbà i un disseny personal i innovador, la firma ha presentat principalment peces de cotó en colors pedra i terra on predominen les línies rectes. Les propostes han estat acompanyades d'una meravellosa posada en escena espacial, amb una gran lluna com a protagonista de l'escenografia.

La firma d'swimwear & intimates All That She Loves, amb el seu segell tie dye, ha inundat de color i sensacions la passarel·la amb la col·lecció #ATSLS21. Originals propostes de bany, com biquinis amb pelfes, mallots amb shorts i granotes com a peça estrella, on predominen les poliamides d'alta qualitat en diferents estructures: les llises, el canalé, el gofrat i el neoprè. També hi destaca el teixit elàstic metal·litzat en gold i silver, el tintat per sobre i els teixits de cotó totalment orgànic en els complements. La desfilada ha acabat lligant la col·lecció amb peces metal·litzades.

La primera jornada de 080 Barcelona Fashion Digital Edition ha conclòs amb la col·lecció SS21 de Mans, la firma de prêt-à-porter i sastreria a mida de Jaime Álvarez. Per a aquesta temporada, el dissenyador s'ha deixat influir per l'actitud dels personatges retratats a les imatges del fotògraf nord-americà Slim Aarons.

Als jardins de l'històric Recinte Modernista de Sant Pau s'ha presentat una selecció de batins i esmòquings amb estampats propis de la marca. La col·lecció ens transporta a les festes d'una societat idealitzada en localitzacions que van des de Capri a Palm Springs, passant pels jardins de Marràqueix. Les peces estan acompanyades de barrets de la marca Tolentino Hats, que ens traslladen a l'època de les fotografies d’Slim Aarons.

La primera edició digital del certamen ha arrencat amb una Tech Talk de la mà d’Hernán Camps, CEO i cofundador de Robinbrick. La xerrada ha tractat sobre les tecnologies i els nous serveis que ajuden en el sector retail de la moda a millorar i a captar els coneixements del venedor com a font de dades de valor (sales assistant centric organizations), i a convertir aquestes dades en accions que els petits minoristes també poden aprofitar en l'evolució cap a la botiga intel·ligent, per vendre més i millor.

Camps ha comentat que "el més emocionant de la tecnologia són les dades que recopila" i ha afegit que, per a ell, és bàsic analitzar als clients que entren en una botiga per conèixer bé el consumidor. També ha parlat sobre la nova tendència de venda amb serveis streaming per complementar l'experiència del client en online amb un acostament més humà.

Per a aquesta edició, 080 Barcelona Fashion compta amb tres patrocinadors i dues marques col·laboradores. Els patrocinadors són Logitech (main sponsor), Kevin Murphy (perruqueria oficial) i Thuya Professional (manicura oficial). També hi col·laboren Rowenta (planxament i eines de perruqueria oficial), Font Vella (aigua oficial) i La Roca Village (centre shopping oficial).

 

Segueix-nos a les xarxes socials___________________________

 

Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/

Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat

Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion

Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion 

Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/

Twitter: @empresacat

 

8  

Imatges

menchen tomás

menchen tomás 9

menchen tomas 2

menchen tomas 2 10

Mans

Mans 13

Julia G. Escribá

Julia G. Escribá 9

Mans 2

Mans 2 13

All that She loves

All that She loves 8

All that She loves 2

All that She loves 2 9

Julia G. Escribá 2

Julia G. Escribá 2 8

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia