A més de les visites presencials, cal destacar les visualitzacions a les informacions publicades a les xarxes del Palau Robert sobre l’exposició que es concreten en aquestes xifres: Twitter, 3.711.108; Facebook, 1.774.408, i Instagram, 1.101.752.
L’exposició, produïda per la Generalitat i amb la periodista Natza Farré com a comissària, ha esdevingut una de les més visitades en el centre. Cal destacar la presència d’un nombre important de joves entre els visitants i l’organització de diverses activitats programades per la professora universitària Núria Vergés i Bosch i la poeta Mireia Calafell Obiol, que s’han pogut seguir presencialment, en la majoria dels casos, i també en directe pel canal de YouTube del Palau Robert.
“Feminista havies de ser”, que apropa el feminisme a la ciutadania, comença la seva itinerància per diverses poblacions de Catalunya a al castell de Cornellà de Llobregat a partir del gener del 2021, amb la voluntat de difondre el missatge que cal avançar en la igualtat efectiva entre dones i homes i eliminar la discriminació per raons de sexe.