Empresa i Treball

Els equips masculí i femení del FC Barcelona promocionen la destinació turística Catalunya en la pretemporada

TURISME

Els equips masculí i femení del FC Barcelona promocionen la destinació turística Catalunya en la pretemporada

query_builder   29 juliol 2021 12:19

event_note Nota de premsa

TURISME

Els equips masculí i femení del FC Barcelona promocionen la destinació turística Catalunya en la pretemporada

  • L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona col·laboren aquest estiu per donar visibilitat a la marca turística Catalunya en diferents suports
  • L’espot de la campanya “Catalunya, un lloc fet a mida” es projectarà a través dels videomarcadors en els partits d’Stuttgart i Salzburg
Jugadors del FC Barcelona en la seva pretemporada a Alemanya
Jugadors del FC Barcelona en pretemporada a Alemanya
La Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball i el FC Barcelona (FCB) promocionen conjuntament la destinació catalana en les respectives pretemporades dels equips professionals de futbol masculí i femení. Pel que fa a l’equip masculí, aquest jugarà dos partits, un a Alemanya contra el VfB Stuttgart el 31 de juliol i un altre a Àstria contra el Red Bull Salzburg el 4 d’agost, mentre que l’equip femení es desplaça a Portland (Estats Units) per jugar el Woman’s International Champions Cup entre els dies 18 i 21 d’agost on jugaran un torneig quadrangular juntament amb l’Olympique de Lyon, el Portland Horns i el Houston Dash.  

En aquestes la presència de la Marca Catalunya hi serà notòria ja que els dos equips del FCB i el seu staff en lluiran el logotip als polos de passeig durant la pretemporada. A més, també hi serà present en els entrenaments i partits de l’equip masculí en formar part dels fons publicitaris de les rodes de premsa que es realitzin a l’hotel i al camp d’entrenament, així com també a les tanques del mateix camp d’entrenament. L’ACT i el FCB col·laboren estretament des del 2012 però és en un moment tan complicat pel turisme com l’actual que pren més rellevància la disposició del club de posar els seus actius a nivell internacional en benefici de la recuperació i de donar visibilitat a la nostra destinació turística.

Per altre banda, en el marc d’aquesta col·laboració, també es reproduirà l’espot de la campanya llançada per l’ACT amb l’objectiu de promoure Catalunya com una destinació segura sota el nom “Catalunya, un lloc fet a mida”, que es podrà veure tant en el videomarcador del Mercedes Benz Arena de Stuttgart com del Redbull Stadium de Salzburg i d’una creativitat basada en la mateixa campanya que es passarà per les pantalles LED durant els partits.  

Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________

 

2  

Imatges

Jugadors del FC Barcelona en la seva pretemporada a Alemanya / Imatge cedida pel FC Barcelona

Jugadors del FC Barcelona en la seva pretemporada a Alemanya / Imatge cedida pel FC Barcelona 4655

La Marca Catalunya present als polos de passeig del FC Barcelona en pretemporada/ Imatge cedida pel FC Barcelona

La Marca Catalunya present als polos de passeig del FC Barcelona en pretemporada/ Imatge cedida pel FC Barcelona 3818

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia