- L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona col·laboren aquest estiu per donar visibilitat a la marca turística Catalunya en diferents suports
- L’espot de la campanya “Catalunya, un lloc fet a mida” es projectarà a través dels videomarcadors en els partits d’Stuttgart i Salzburg
En aquestes la presència de la Marca Catalunya hi serà notòria ja que els dos equips del FCB i el seu staff en lluiran el logotip als polos de passeig durant la pretemporada. A més, també hi serà present en els entrenaments i partits de l’equip masculí en formar part dels fons publicitaris de les rodes de premsa que es realitzin a l’hotel i al camp d’entrenament, així com també a les tanques del mateix camp d’entrenament. L’ACT i el FCB col·laboren estretament des del 2012 però és en un moment tan complicat pel turisme com l’actual que pren més rellevància la disposició del club de posar els seus actius a nivell internacional en benefici de la recuperació i de donar visibilitat a la nostra destinació turística.
Per altre banda, en el marc d’aquesta col·laboració, també es reproduirà l’espot de la campanya llançada per l’ACT amb l’objectiu de promoure Catalunya com una destinació segura sota el nom “Catalunya, un lloc fet a mida”, que es podrà veure tant en el videomarcador del Mercedes Benz Arena de Stuttgart com del Redbull Stadium de Salzburg i d’una creativitat basada en la mateixa campanya que es passarà per les pantalles LED durant els partits.
Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________
- Twitter: @turismecat | @empresacat | @coneixementcat