El consell rector del CAT112 va aprovar en una reunió celebrada ahir la convocatòria del concurs del servei d’atenció i gestió de trucades al telèfon d’emergències 112 pel període 2022 a 2024.

Aquest contracte de servei ha de substituir l’actualment vigent, que és un contracte d’emergència que es va haver de subscriure el passat mes de maig per donar continuïtat al servei i garanties als treballadors després que la llavors empresa prestatària del servei entrés en concurs de creditors.

El contracte vigent actualment és un contracte d’emergència iniciat el maig de 2021, i la Llei de contractes del sector públic prescriu que és necessari realitzar en el mínim temps possible una nova licitació pública. 

La durada del nou contracte es preveu de per un període inicial de 2 anys, amb la possibilitat de pròrroga màxima igual al període inicial, 24 mesos més. Aquest període inicial de 2 anys s’estableix amb l’objectiu de garantir una major supervisió sobre la continuïtat i estabilitat del servei, essencial en el sistema de seguretat i emergències i de gran complexitat.

L’import màxim de licitació del contracte que s’ha aprovat treure a concurs és de 15.375.429 € més IVA per un període de 2 anys.