• L’Agència Catalana de Turisme, de la mà del Catalunya Convention Bureau, promociona Catalunya a la cita més important del món dedicada al sector de viatges de negocis, congressos, convencions i incentius, que se celebra a Fira de Barcelona
  • A l’estand de Catalunya hi ha programades més de 50 reunions amb compradors potencials i es presentarà la publicació Rethink Meetings, que recull solucions tecnològiques aplicades al sector


El Departament d’Empresa i Treball, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), participarà del 30 de novembre al 2 de desembre, a la fira internacional IBTM World, que se celebrarà al recinte Gran Via de Fira de Barcelona. Aquesta 34a edició torna presencialment a Barcelona després d’una edició totalment virtual el 2020. La darrera edició presencial va comptar amb 15.000 visitants i  2.600 expositors de més de 150 països.

L’ACT, de la mà del Catalunya Convention Bureau (CCB), comptarà amb un estand amb 30 co-expositors, que agrupa les empreses del sector i els Convention Bureaux territorials i locals. L’espai permetrà al CCB presentar, en el principal aparador mundial del turisme de negocis, la variada i innovadora oferta de Catalunya, incentivant així la comercialització d’aquest segment estratègic per a la desestacionalització i l’augment de la despesa turística. Enguany, el CCB durà a terme més de 50 reunions amb compradors.

D’altra banda, es donarà a conèixer Rethink Meetings, una publicació que presenta els proveïdors amb seu a Catalunya que ofereixen solucions tecnològiques aplicades a les reunions i als esdeveniments professionals. Aquest nou producte s’emmarca dins l’estratègia del CCB de posicionar Catalunya com a una destinació capdavantera en tecnologia aplicada al MICE. Gràcies al seu esperit d’innovació contínua, Catalunya aposta fermament per aprofitar els avenços tecnològics com a motor transformador del turisme de reunions.

Entre les accions programades també destaca l’organització, el dimecres 1 de desembre a les 12 hores, d’una taula rodona (IBTM Press Conference Room - CC5) per donar a conèixer els resultats de la campanya de màrqueting d’influencers #CatalunyaInspires. La campanya ha comptat amb la participació de la influencer Sina Bünte, professional del turisme de reunions procedent d’Alemanya amb una àmplia experiència en l’organització d’esdeveniments híbrids, online i presencials. Des del passat mes de juliol Bünte ha publicat articles i vídeos sobre les diferents experiències i trobades amb professionals que ha viscut durant el seu recorregut per terres catalanes. A més de Bünte, la taula rodona també comptarà amb la participació de la directora del CCB, Sònia Serracarbassa, i la Founder Word of MICE - B2B influencer marketing, Mariska Kesteloo.

Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________