- Amb l’eslògan “Pirineus de Catalunya, ara com sempre, un lloc fet a mida”, la campanya del Departament d’Empresa i Treball té com a objectiu donar a conèixer tot el ventall d’activitats que es poden dur a terme al voltant de les estacions d’esquí catalanes
- La campanya s’ha presentat en el marc de la jornada Interpirineus que ha aplegat 90 empreses i entitats turístiques del territori
- Les estacions d’esquí catalanes són un motor econòmic i d’oportunitats per a les comarques pirinenques
La Val d’Aran acull avui la Jornada Interpirineus, organitzada pel programa Pirineus, que impulsa l’Agència Catalana de Turisme (ACT) Celebrada enguany en format híbrid, aquesta trobada aplega 90 empreses i entitats que formen part de la marca turística Pirineus de Catalunya (hotels, agències de viatge, empreses d’activitats, guies de muntanya i entitats públiques).
En el marc d’aquesta trobada, l’ACT del Departament d’Empresa i Treball ha presentat la nova campanya promocional del turisme de neu i muntanya dels Pirineus per a la temporada d’hivern 2021-2022. Conscient del paper que juguen les estacions de muntanya en el desenvolupament econòmic local i en la reactivació turística del territori, l’Agència Catalana de Turisme i el programa Pirineus impulsen aquesta campanya de promoció d’hivern dotada amb una inversió de 235.000 euros i centrada, principalment, en el mercat català.
“Pirineus de Catalunya, ara com sempre, un lloc fet a mida”
Sota l’eslògan “Pirineus de Catalunya, ara com sempre, un lloc fet a mida”, la campanya reflecteix tots els atractius que ofereixen els Pirineus de Catalunya, “un territori únic i transversal amb una gran diversitat d’experiències: la pràctica de l’esquí de muntanya i l’alpí, una àmplia oferta d’altres activitats a la neu i a la natura, una gastronomia singular i un patrimoni cultural de gran valor” –ha explicat el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer-.
Els continguts per a la nova temporada volen donar a conèixer tot aquest ampli ventall d’activitats –més enllà de l’esquí- que es poden dur a terme al voltant de les estacions catalanes, també aquelles pensades per als més petits. Cal destacar que a Catalunya hi ha set estacions certificades amb el segell d’Equipament de Turisme Familiar: Espot, Port Ainé, Vallter 2000, La Molina, Vall de Núria, Boí Taüll i Masella.
La nova campanya, que es podrà veure a partir del 3 de desembre, amb incorpora missatges com “la neu a Catalunya és tot un món” o “no hi ha només uns Pirineus i cadascú té els seus”. En aquest sentit, la campanya comptarà amb un espot per televisió, així com una falca de ràdio i bàners per als mitjans digitals que redirigiran a la lànding de campanya: https://www.visitpirineus.com/ca/neu-i-esqui
A més, FGC ha envinilat alguns dels seus combois amb la imatge de la campanya i ha posat elements de publicitat exterior en espais d’algunes de les seves estacions.
Jornada Interpirineus
A més de la nova campanya de promoció de la neu, els participants de la Jornada Interpirineus d’avui podran conèixer quines són les últimes novetats pel que fa a tendències de mercats internacionals, les estratègies de promoció i comercialització de la marca, eines per convertir productes i serveis en experiències de qualitat, els resultats de les últimes accions desenvolupades i els eixos que marcaran l’any 2022. La sessió d’avui compta també amb el fotògraf i realitzador Álvaro de Sanz, CEO d’El Dorado Agency, que compartirà la seva experiència amb la Transpirinenca.
El director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer, ha afirmat que “la jornada d’avui és un punt de contacte directe entre empreses i entitats que conformen la marca turística Pirineus de Catalunya” i ha assegurat que “entre totes i tots, cal treballar per ser una destinació competitiva, destinació sostenible i de qualitat”.
Des de fa prop de 20 anys, el programa Pirineus treballa per consolidar les onze comarques del Pirineu català com a destinació turística única en els mercats emissors internacionals amb una promoció específica per desestacionalitzar la demanda, tant territorialment com temporalment.
El programa Pirineus està format per l’Agència Catalana de Turisme (Departament d’Empresa i Treball), l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran – IDAPA (Departament de Territori i Sostenibilitat), Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, pels Patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona, i pel Conselh Generau d’Aran.
Estacions de muntanya, motors d’activitats econòmiques i ocupació
El domini esquiable dels Pirineus de Catalunya és el més extens de la península i un dels més importants del sud d’Europa, amb 10 estacions d’esquí alpí i 6 d’esquí nòrdic que sumen uns 650 km esquiables en paratges de gran valor natural.
Les estacions d’esquí i de muntanya són un motor econòmic i d’oportunitats per a les comarques dels Pirineus. Adaptades de ple a les circumstàncies generades per la pandèmia, amb protocols i mesures higièniques per garantir la pràctica d’activitats en les seves instal·lacions amb total seguretat, aquestes instal·lacions potencien la seva condició de destinacions de natura i muntanya, un aspecte decisiu a l’hora de reactivar la mobilitat al territori.
Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________
- Twitter: @turismecat | @empresacat | @treballcat
- Youtube: https://www.youtube.com/turismecat
3
Fitxers adjunts
1