Empresa i Treball

.

TURISME

El Mago Pop i l'Agència Catalana de Turisme promocionen Catalunya com a destinació turística

query_builder   13 desembre 2021 11:52

event_note Nota de premsa

TURISME

El Mago Pop i l'Agència Catalana de Turisme promocionen Catalunya com a destinació turística

.
  • El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), llança la campanya “Il·lusiona’t a cada pas” per impulsar la recuperació turística
  • El Mago Pop forma part del programa Catalunya Advisors de l’Agència Catalana de Turisme, que també compta amb la col·laboració d’altres personatges de ressò internacional com Killian Jornet, els germans Roca, Benedetta Tagliabue, Manel Esteller, Maria del Mar Bonet o René Barbier, entre d’altres


El Departament d’Empresa i Treball a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) llança “Il·lusiona’t a cada pas” , una nova campanya per impulsar la recuperació de Catalunya com a destinació turística de la mà d’El Mago Pop, un dels millors il·lusionistes d’Europa.

Aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Catalunya Advisors, gira al voltant de la il·lusió i vol evocar l’emoció que provoca viatjar per Catalunya a través dels seus paisatges, el seu patrimoni i el conjunt d’experiències que s’hi poden viure.

El Mago Pop (nom artístic de l’il·lusionista Antonio Díaz) es converteix en el conductor d’un viatge per Catalunya en 3 fases. El mag encoratja els futurs viatgers  a acompanyar-lo per conèixer el que ell anomena el seu secret més ben guardat. Als vídeos “Il·lusiona’t viatjant”, “Il·lusiona’t volant” i “Il·lusionat amb Catalunya”, Díaz comparteix els paisatges i racons màgics de Catalunya que l’han inspirat a crear alguns dels seus trucs més espectaculars.

La campanya va dirigida als mercats català i espanyol amb l’objectiu de potenciar l’arribada de turistes de proximitat que actualment es poden desplaçar amb més facilitat.  A més, Díaz compta amb una important projecció internacional, sent conegut arreu del continent europeu i als Estats Units, i per això en un futur la campanya s’ampliarà als mercats internacionals.

“Il·lusiona’t a cada pas” comença avui i es podrà seguir a través de les xarxes socials d’El Mago Pop i de Catalunya Experience, així com a la landing del programa Catalunya Advisors: https://advisors.catalunya.com/illusionat-a-cada-pas/

 

El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat

Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de diferents persones amb rellevància dins el seu sector professional que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades.  

Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, aquest programa ha comptat amb la col·laboració de Kilian Jornet, Ricky Rubio, els germans Roca, Benedetta Tagliabue, Carles Puyol i Vanesa Lorenzo, René Barbier i Maria del Mar Bonet i Manel Esteller.

Catalunya Advisors va començar el 2015, i els vídeos dels 10 personatges que hi han col·laborat han tingut molt bona acollida a les xarxes socials amb més de 8 milions d’impactes a més de 40 països.

 

Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________

 

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia