Empresa i Treball

El dir de l'ACT, Narcis Ferrer i Ferrer, en l'acte de presentacio a Salou

TURISME

L'Agència Catalana de Turisme i Turespaña impulsen una campanya especial per compensar la caiguda de turisme rus a les destinacions turístiques catalanes

query_builder   21 març 2022 15:30

event_note Nota de premsa

TURISME

L'Agència Catalana de Turisme i Turespaña impulsen una campanya especial per compensar la caiguda de turisme rus a les destinacions turístiques catalanes

  • Es tracta d’una acció cooperada, valorada en 300.000 euros, centrada en les plataformes digitals de més incidència
  • L’objectiu és incentivar la captació i contractació de viatges cap a Catalunya, especialment a les destinacions de Costa Brava, Costa Daurada i Barcelona
El dir de l'ACT, Narcis Ferrer i Ferrer, en l'acte de presentacio a Salou
El dir de l'ACT, Narcis Ferrer i Ferrer, en l'acte de presentacio a Salou

El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Narcís Ferrer i Ferrer, ha anunciat aquest migdia a Salou una campanya especial de promoció turística en els mercats internacionals valorada en 300.000 euros, finançada al 50% per l’ACT i Turespaña. Es tracta d’una campanya digital que tindrà un pes significatiu a les plataformes TripAdvisor i Expedia i que començarà en el mes d’abril.

L’objectiu de l’organisme de promoció turística del departament d’Empresa i Treball és captar persones visitants en els mercats de França, Regne Unit, Irlanda, Països Baixos i Bèlgica que tradicionalment han tingut una forta presència a Catalunya i que compten amb una bona connectivitat amb el país. El director de l’ACT ha explicat que ”ens trobem en una situació complicada pel continent europeu amb la inestabilitat creada per la invasió russa d’Ucraïna i hem decidit activar una campanya especial de suport a les nostres destinacions turístiques i a les nostres empreses del sector”.

Per això el pla de publicitat digital s’ha centrat en el metabuscador TripAdvisor i l’agència de viatge en línia Expedia, com a eines clau per captar viatgers i posicionar les destinacions catalanes. La promoció també compta amb altres elements de màrqueting com activitat en premsa, influenciadors, agències de viatges i xarxes socials. 

En aquesta acció hi participen l’ACT i Turespaña de forma coordinada, aportant cadascuna el 50% del finançament. En aquest sentit, el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, i el director general de Turespaña, Miguel Sanz Castedo, acompanyats per l’alcalde de Salou, Pere Granados Carrillo, han donat detalls de la campanya a una vintena de representants del sector turístic de la Costa Daurada. Ferrer s’ha mostrat conscient de que “la Costa Daurada, com altres destinacions catalanes, ha tingut sempre una bona afluència de turistes russos que, previsiblement, no es podran recuperar aquest estiu”. Per compensar aquesta absència del turisme rus, la campanya estarà focalitzada en un públic familiar i en el segment vacacional.

Síguenos en las redes _________________________________________________________

 

1  

Imatges

El dir de l'ACT, Narcis Ferrer i Ferrer, en l'acte de presentacio a Salou

El dir de l'ACT, Narcis Ferrer i Ferrer, en l'acte de presentacio a Salou 304

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia