Delegació a les Terres de l'Ebre

Presentació del pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre

La Comissió Executiva avala el pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre

query_builder   23 març 2022 14:23

event_note Nota de premsa

La Comissió Executiva avala el pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre

  • Albert Salvadó: "les línies estratègiques del pla de comunicació permetran augmentar la notorietat de la marca RdB i generarà valor afegit als productes i serveis de les Terres de l'Ebre"
Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre
La Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre, celebrada avui, avala la diagnosi, l'estratègia i les accions del pla estratègic de comunicació de la marca Reserva de la Biosfera (RdB).

El pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera contribueix a l'impuls del projecte, perquè "marca un punt d'inflexió que permetrà augmentar la notorietat de la marca dins i fora del territori, i generarà valor afegir als productes i serveis de les Terres de l'Ebre" - ha explicat el delegat del Govern, Albert Salvadó.

El pla estratègic de comunicació es basa en quatre línies estratègiques, que inclouen accions diverses que s'aniran implementa:
  • Fer pedagogia de la Reserva de la Biosfera. Accions de comunicació per explicar què és i quins beneficis comporta la marca
  • Generar sentiment d'orgull de pertinença al territori. Accions de comunicació amb els actors socioeconòmics del territori per donar valor als productes i serveis
  • Donar visibilitat a la Reserva de la Biosfera. Accions perquè la marca estigui present a tot el territori
  • Implicar al sector productiu i turístic. Accions de comunicació i de promoció de les empreses adherides, com a referents de qualitat, de sostenibilitat i de compromís.

En aquest sentit, l'objectiu del pla estratègic de comunicació de la Reserva de la Biosfera és que la marca esdevingue una oportunitat de territori per generar dinamisme socioeconòmic, "volem posicionar el territori com a referent en productes de proximitat, desenvolupament sostenible i turiesm; augmentar la notorietat de la marca i generar reputació de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre" - destaca el president del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre (COPATE) i president del Consell Comarcal del Baix Ebre.

El pla estratègic de comunicació, finançat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, ha estat elaborat per l'empresa Undatia Comunicació i ja disposa d'un calendari de priorització d'accions.

1  

Imatges

Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre

Comissió Executiva de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre 522

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia