• La Comissió d’urbanisme de les Terres de l’Ebre aprova la modificació de planejament per reconvertir les instal·lacions en desús de la Cooperativa Agrícola en un pol d’equipaments per a la gent gran
Ubicació

La Comissió territorial d’urbanisme de les Terres de l’Ebre, presidida pel director general d’Ordenació del Territori i Urbanisme, Agustí Serra, ha aprovat definitivament avui una modificació del planejament municipal de Caseres (Terra Alta) per reconvertir les instal·lacions en desús de la Cooperativa Agrícola en un centre de dia i de rehabilitació i en dos habitatges dotacionals per a la gent gran.

L’antiga nau de la Cooperativa es troba al xamfrà dels carrers Generalitat, Cavallet i de la Palla del nucli urbà de Caseres. Té una superfície de 190 m2 i va ser adquirida per l’Ajuntament amb la voluntat d’ubicar-hi el primer pol d’equipaments per a la gent gran del municipi.

Fotografia de l'estat actual de les naus

Per això, va impulsar una modificació en el Pla d’ordenació urbanística municipal (POUM) per canviar la qualificació del sòl, passant de zona industrial a equipaments comunitaris, sanitari i assistencial i habitatge dotacional. Aquest tipus d’habitatges tenen serveis comuns i ofereixen allotjament temporal per a col·lectius concrets, en aquest cas, persones grans.

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 220