La Secretaria de Política Lingüística ha posat en marxa el Punt d’atenció a l’empresa. Es tracta d’un espai d’atenció personalitzada a empreses i persones emprenedores que té per objectiu facilitar la gestió lingüística en l’àmbit empresarial.
Es pot accedir al nou servei a través del telèfon 93 567 10 06 o a través de la bústia de la Secretaria de Política Lingüística http://www.gencat.cat/llengua/bustia
El Punt d’atenció a l’empresa ofereix atenció personalitzada als empresaris o emprenedors per millorar la situació de l’ús del català en els diferents àmbits de la seva activitat. Les estratègies de gestió lingüística són un element més de les polítiques corporatives destinades a millorar la qualitat dels serveis i la satisfacció dels clients.
El punt també ofereix orientació. Un equip de la Secretaria de Política Lingüística atendrà l’empresa per escoltar quines són les seves necessitats en relació a l’ús del català i l’orientarà per trobar les millors solucions.
Finalment, el Punt d’atenció facilitarà l’accés, entre d’altres, a una àmplia selecció d’eines i recursos de formació i de consulta, per posar en pràctica la gestió de llengües com a element destacat dins la responsabilitat social de les empreses. Sempre des de l’òptica de les necessitats empresarials, s’oferiran eines de diagnosi per conèixer la situació de l’ús del català a l’empresa, programes informàtics útils, vocabularis especialitzats i informació del programa Voluntariat per la llengua a les empreses.



