· Els jugadors del Barça lluiran la marca Catalunya en la seva samarreta de carrer durant tota la pretemporada
· El FC Barcelona i l’ACT realitzaran presentacions de Catalunya com a destinació turística en les ciutats on l’equip blaugrana disputarà els partits de la Gira Asiàtica
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona promocionaran conjuntament la destinació de Catalunya aquest estiu, durant la gira que l’equip blaugrana realitza per Àsia al mes d’agost. L’ACT i el FC Barcelona faran presentacions de Catalunya davant dels turoperadors i mitjans de comunicació locals, en les ciutats on el Barça disputarà els seus partits de pretemporada.
En el marc del conveni signat, un any més, entre l’ACT i el FC Barcelona, els jugadors del Barça lluiran el logo de la marca Catalunya en la seva samarreta de carrer durant tota la gira Àsia. A més, la marca Catalunya també està present en el web de la Gira Àsia del Barça, on hi figura un enllaç cap al web de l’ACT.
Amb motiu del partit amistós Valerenga-FC Barcelona, celebrat el passat 29 de juliol a Oslo, l’ACT ja va fer la primera acció promocional amb la projecció d’un vídeo sobre Catalunya a les pantalles de l’estadi, instants abans de començar el partit. A més, els assistents al partit també van poder contemplar la publicitat estàtica que estava present arreu del camp.
Així mateix, prèviament al partit amistós Combinat K League-Barça que tindrà lloc el proper 4 d’agost a Seül, l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona faran, el dia abans, una presentació de Catalunya com a destinació turística davant dels operadors turístics coreans. I avui, abans de disputar el partit, es projectarà el vídeo promocional de Catalunya.
També el proper 6 d’agost, l’ACT i el FC faran una presentació conjunta de la destinació catalana davant del sector turístic de Beijing, amb motiu del partit amistós Guoan- Barça que tindrà lloc dos dies després. Abans de començar aquest partit, també es projectarà a l’estadi el vídeo amb imatges promocionals de Catalunya.
Aquestes accions promocionals s’emmarquen en l’acord de col·laboració conjunta que, des de fa uns anys, mantenen l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona amb l’objectiu de promoure la destinació catalana. Aquest vincle ha permès que l’ACT hagi realitzat presentacions de la marca turística “Catalunya” a diverses ciutats d’arreu del món on el Barça ha jugat partits, com ara París, Londres, Milà, Glasgow, Tòquio o Shangai, entre d’altres.