Empresa i Treball

080 Barcelona Fashion Connect tanca la 5a edició amb la participació de 150 empreses de 23 països

080 Barcelona Fashion Connect tanca la 5a edició amb la participació de 150 empreses de 23 països

query_builder   20 octubre 2022 13:15

event_note Nota de premsa

080 Barcelona Fashion Connect tanca la 5a edició amb la participació de 150 empreses de 23 països

  1. El secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos Maduell, ha destacat que aquest esdeveniment comercial permet "donar a conèixer el gran talent que té la indústria de la moda catalana”
  2. Enguany 080 Barcelona Fashion Connect ha incrementat un 30% les marques de moda catalanes que han presentat les seves col·leccions.

El showroom 080 Barcelona Fashion Connect -el primer acte que se celebra en el marc de la 30a edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion- ha estrenat amb èxit aquest dijous el seu nou format televisiu, i ha comptat amb la participació de 150 empreses compradores de 23 països d’arreu del món.

Es tracta dela cinquena edició del showroom virtual, organitzat pel Clúster català de la Moda (MODACC) i la Generalitat, per mitjà del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), per tal d’incentivar el negoci de la moda posant en contacte marques catalanes i empreses compradores internacionals.

Aquest nou format d’exposició de marques ha comptat amb la participació d’Edgar Carrascal -soci fundador de l'estudi de disseny Bobo.bliss i director creatiu de Cityer.cc- que ha estat el presentador de l’acte 080 Barcelona Fashion Connect, i encarregat de conduir la sessió. Una altra novetat d’aquesta edició ha estat que representants de cada marca han realitzat la seva intervenció en format entrevista afavorint així una millor interacció entre les marques de moda catalanes i agents internacionals.

Aquesta 5a edició de 080 Barcelona Fashion Connect, ha comptat amb la participació de vint-i-quatre marques expositores: sita murt/, YERSE, Aldomartins, ESCORPION, SENTIRE STUDIO, Guitare, BAD HABITS, Brava Fabrics, MAGNO MONTERO, LUIS CIVIT, LOLA CASADEMUNT / LOLA CASADEMUNT By Maite, MONSEL, IMARIT, IAIOS, Xantik, L.A.B. Los Angeles Barcelona, Sabinis, ALOHAS, CANUSSA, Happy Belly Barcelona, ZHANNAONA, NEKANE / NÜD, PAOLA MOLET i CARMEN SAYS.

Tant l’organització com les marques participants han fet una valoració molt bona del nombre de contactes realitzats durant la jornada, així com de les reunions bilaterals i preacords de venda que s’espera que es puguin concretar al llarg dels propers dies.

Els països amb més participació a l’esdeveniment comercial han estat França, Alemanya, i l'Estat espanyol amb una quarantena de compradors; Països Baixos i Regne Unit, amb una dotzena; i Suècia i Itàlia, amb una desena d’agents. També hi han participat empreses compradores d’Austràlia, Dinamarca, Estats Units, Àustria, Bèlgica, Finlàndia, Irlanda, Israel, Japó, Malta, Noruega, Portugal, Suïssa, Turquia, entre d’altres.

En la inauguració d’aquest matí, el secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos Maduell, ha destacat que “080 Barcelona Fashion Connect és una gran oportunitat per a les marques catalanes de presentar la col·lecció de les properes temporades a les empreses internacionals, així com donar a conèixer el gran talent que té la indústria de la moda catalana.”

Així mateix, ha reiterat el suport del Govern, a través del Departament d’Empresa i Treball, amb el sector de la moda “La indústria de la moda catalana és un dels tresors econòmics que tenim al país amb més de 2.800 empreses de moda, que donen feina a 70.000 treballadors i una facturació anual de més de 15.000 milions d'euros. Una indústria que també és reconeguda arreu del món per una excel·lent relació i equilibri entre disseny, preu i qualitat.”.

Per la seva banda, el director de Modacc, David Garcia Uslé, ha posat punt i final a la jornada destacant que “el sector de la moda catalana ha tornat a demostrar la seva creativitat i el seu interès per a construir negoci internacional” i “ara és necessari fer seguiment a les connexions comercials creades durant l’esdeveniment per a aconseguir que es consolidin com a relacions comercials estables”.

La plataforma es mantindrà operativa durant el mes de novembre perquè les marques puguin deixar-hi documents i vídeos d’interès per agents, i compradors amb diferències horàries respecte Europa puguin visualitzar els continguts quan sigui més escaient o contactar directament amb les marques per acabar de tancar acords comercials.

La 30a edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que enguany recupera el seu format presencial, tindrà lloc del 25 al 28 d’octubre al Recinte Modernista de Sant Pau. Comptarà amb un total de 23 desfilades, on la moda circular i la innovació tecnològica seran els motors que guiaran aquesta nova edició.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia