Empresa i Treball

L¿empresa catalana Brownie incrementa la seva presència a París

L'empresa catalana Brownie incrementa la seva presència a París amb l'obertura d'una segona botiga pròpia

query_builder   13 novembre 2022 11:00

event_note Nota de premsa

L'empresa catalana Brownie incrementa la seva presència a París amb l'obertura d'una segona botiga pròpia

  1. La marca de roba femenina, que va introduir-se al mercat francès a principis del 2021, compta ja amb 11 punts de venda a tot el país i preveu obrir-ne cinc més en menys d’un any
  2. Per expandir la seva presència a França l’empresa ha rebut el suport d’ACCIÓ per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a París
  3. Brownie, que té presència física a set països d’Europa i Amèrica Llatina, ha consolidat el mercat francès com el segon més rellevant per la marca


L’empresa catalana Brownie ha incrementat la seva presència al mercat francès amb l’obertura d’una segona botiga pròpia a París. L’establiment, que compta amb un total de 180 m2, s’inaugurarà el divendres 18 de novembre i estarà ubicat al barri de Le Marais, una zona turística adreçada a una clientela més jove.

Per aquesta obertura, Brownie ha rebut el suport d’ACCIÓ -l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball- per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a París. Així, la marca de roba femenina inspirada pel Mediterrani, que va aterrar a França l’abril del 2021 de la mà dels grans magatzems Printemps, compta amb un total d’onze punts de venda repartits per tot el país i preveu obrir-ne cinc més en el període màxim d’un any.

El director de Brownie, Juan Morera Ortega, explica que la marca va arribar a França amb una visió estratègica: “el mercat francès és exigent i un gran referent dins l’àmbit de la moda, era necessari instal·lar-nos-hi per poder continuar creixent a Europa”. “La bona acollida ens ha permès créixer en molt poc temps, ja que en poc menys d’un any hem obert dues botigues pròpies a París”, afirma el director.

Així, igual que “hem pogut expandir la nostra actuació a la capital i esperem fer el mateix a altres zones del país”, assegura el director de Brownie, ja que actualment França s’ha consolidat com el segon mercat més rellevant per la marca catalana.

Amb aquest procés d’expansió, Brownie està present físicament a un total de 7 països repartits entre Europa i Amèrica Llatina. Tot i això, Morera destaca que “l’abast de l’empresa catalana s’expandeix per gairebé tota Europa gràcies a les adaptacions que hem fet en els diferents portals digitals”. Amb aquestes millores i amb l’ús de l’e-commerce, l’empresa té l’objectiu d’impulsar les vendes digitals a zones d’Europa com els Països Baixos, Alemanya i Itàlia per assegurar una pròxima obertura física. A llarg termini, Brownie preveu expandir la seva actuació dins el mercat d’Amèrica Llatina, centrant-se en països com Panamà i el Perú.

Brownie, ubicada al centre de Barcelona, va néixer l’any 2006 com a empresa familiar i actualment està dirigida per Juan Morera Ortega, la segona generació. L’empresa està formada per un equip de més de 470 persones i compta amb un total de 98 punts de venda.


Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________

  1. Twitter @accio_cat | Twitter @empresacat | Twitter @treballcat
  2. Facebook @acciocat
  3. Linkedin ACCIÓ
  4. Youtube ACCIÓ

1  

Imatges

L empresa catalana Brownie incrementa la seva presència a París

L empresa catalana Brownie incrementa la seva presència a París 342952

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia