- El primer anunci de la nova campanya marc institucional de la Generalitat es podrà veure a TV3 aquest dissabte, 31 de desembre, durant l’últim tall publicitari abans de les campanades de Cap d’Any
- Optimisme i resiliència, els eixos principals de la campanya
- L’eslògan acompanyarà d’ara endavant les comunicacions institucionals amb la ciutadania
El Govern iniciarà aquest 31 de desembre la nova campanya marc institucional “Sempre endavant” per animar la ciutadania a continuar avançant plegats en la construcció d’un futur millor per a Catalunya. El missatge central de la campanya reflecteix la voluntat inequívoca del Govern de donar resposta a les emergències derivades de la crisi i, alhora, d’impulsar les transformacions necessàries per construir un país més lliure, més just, més verd i més pròsper.
“El 2022 ha estat un any molt complicat per a tothom, però Catalunya no només se n’ha sortit, sinó que ho fa en unes condicions millors que altres països del nostre entorn. Està bé dir-nos les coses bones de tant en tant i animar-nos a seguir per aquest camí el 2023”, ha dit Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió. “L’esforç de tota la ciutadania i dels treballadors públics mereix ser reconegut i el Govern continuarà estant a l’altura, hem de ser al seu costat”, ha puntualitzat Duran.
La campanya té dos eixos principals: la resiliència davant la crisi i l’optimisme pel futur del país. Per una banda, es posa de manifest la capacitat de resistència de la societat catalana davant les crisis successives a què s’ha hagut d’enfrontar en els darrers temps, com ara la pandèmia de Covid-19 o l’augment del cost de la vida i de l’energia per la guerra a Ucraïna. En aquest sentit, els anuncis reivindiquen el paper imprescindible dels serveis públics en la construcció d’una societat més justa que no deixi ningú enrere.
Per altra banda, la campanya també alimenta l’optimisme i la confiança de la ciutadania en el futur del país. Les dades econòmiques i empresarials positives conegudes recentment (creació d’ocupació, augment de les exportacions i de les inversions estrangeres...) evidencien el talent i el potencial econòmic de Catalunya. Alhora, la campanya posa de manifest els avenços aconseguits en l’agenda democratizadora i el compromís del Govern de continuar treballant per decidir el futur de Catalunya.
Dades de la campanya
El disseny i producció de la campanya, que s’estrenarà el 31 de desembre, és obra de l’empresa BUM. La campanya serà el paraigua de tota la feina del Govern i durant el seu llançament tindrà presència en televisió, ràdio i premsa escrita, així com un gran desplegament digital.
La campanya està il·lustrada amb imatges de ciutadans i ciutadanes del país a través de la seva activitat privada o treballant com a servidors públics d’educació, emergències, seguretat o salut. L’apartat musical va a càrrec de la banda ebrenca XEIC! amb la seva cançó “Sempre endavant”, del disc Som (2015).
S’iniciarà a tots els mitjans amb un missatge genèric durant la primera setmana de campanya i posteriorment es desplegarà de manera sectorial amb missatges més concrets. El lema “Sempre endavant” s’utilitzarà com a missatge paraigua en tota la publicitat i informació institucional de la Generalitat, més enllà de la durada inicial de la campanya.