1. Les 8 persones seleccionades enguany per formar-se tenen com a destinació les oficines de França, Regne Unit, Estats Units, Bèlgica, Alemanya i l’Estat espanyol
  2. En un moment de transformació del model turístic de Catalunya i en què la qualificació del personal del sector és clau, l’Agència Catalana de Turisme esdevé motor de formació per ocupar-hi llocs de treball de qualitat


Aquesta setmana s’incorporen a l’Agència Catalana de Turisme (ACT), del Departament d’Empresa i Treball, les candidates seleccionades per formar part del programa de formació en màrqueting turístic a les oficines de promoció que l’ACT té fora de Catalunya. Per al 2023 s’han ofert vuit places a cobrir: dues a París, dues a Londres, una a Madrid, una a Frankfurt, una a Brussel·les i una a Nova York.

El director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, assegura que “en un moment en què la formació en el nostre sector és una qüestió clau, aquestes beques tenen un doble objectiu: formar professionals qualificats en l’àmbit del sector turístic català i proporcionar-los una experiència que els permeti aplicar-la posteriorment en el desenvolupament de la seva carrera professional”.

Per accedir a aquestes beques cal, entre d’altres requisits, una titulació universitària oficial; dos anys d’empadronament a Catalunya en els darrers cinc anys; el certificat de nivell de suficiència de català; estar al corrent d’obligacions tributàries i de la Seguretat Social; i tenir un màxim de 30 anys.

La durada de les beques és d’un any (gener-desembre de 2023) amb possibilitat de prorrogar-les, en la majoria de casos, dotze mesos més, és a dir, fins al desembre de 2024. Aquesta nova edició de les beques per a la promoció turística té un pressupost de més de 200.000 euros, al que se li ha de sumar prop de 157.000 euros per a les renovacions de la 24a promoció.

Aquest programa de beques arriba enguany a la seva 25a edició. En aquest sentit, Ferrer explica que “des de la primera promoció, l'any 1997, hem donat l'oportunitat a més de 200 joves de gaudir d'una experiència vital i professional excepcional” i afegeix que“és probablement el programa més exitós i innovador de l’Agència Catalana de Turisme, 25 anys de pedrera de molts i moltes grans professionals del sector que senten com a pròpia la marca Catalunya i esdevenen ambaixadors i ambaixadores de la nostra destinació”.

L’experiència de realitzar aquesta beca, que ja ha estat atorgada a 210 joves, l’expliquen els seus protagonistes en aquest enllaç: https://youtu.be/6B-KHquzTHI

Per a més informació:http://act.gencat.cat/qui-som/treballa-amb-nosaltres/

Oficines de Promoció Turística de Catalunya a l’exterior

L’ACT té oficines de promoció turística pels mercats del Benelux, l’Estat espanyol i Portugal, Europa Central, França, Itàlia i Israel, Països Nòrdics, Regne Unit i Irlanda, Rússia i Països de l’Est, Àsia-Pacífic, Xina, Nord-amèrica i Sud-amèrica.

Entre d’altres objectius, treballen per promocionar i posicionar la marca Catalunya i l’oferta turística catalana; orientar la promoció a la demanda real; identificar els principals agents turístics; fer el seguiment dels principals indicadors turístics; i vetllar per assegurar la presència de la destinació turística catalana.


Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________

Twitter: @turismecat|@empresacat | @treballcat

Youtube: https://www.youtube.com/turismecat


1  

Imatges

Fotografia de la benvinguda de la 25a promoció

Fotografia de la benvinguda de la 25a promoció 5300304