1. L’actuació preveu accessos amb calçades de dos carrils

El Departament de Territori ha adjudicat la redacció del projecte de traçat, l’estudi d’impacte ambiental i l’estudi de trànsit per la millora de les connexions entre la B-30, la C-58 i l’N-150 a l’empresa Esteyco SA, per un preu de 276.761 € (IVA inclòs). El termini per a presentar el projecte és de 10 mesos.

Connexió B-30 en sentit Granollers i C-58 en sentit Barcelona

El projecte haurà de preveure la sortida des de la B-30 en sentit nord cap a la C-58 en sentit Barcelona amb una nova calçada de dos carrils, que substituirà el ramal que hi ha actualment. La nova calçada discorrerà en paral·lel a la C-58 fins al punt quilomètric 7, on es produirà la incorporació definitiva a la via. Per alliberar l’espai necessari per a la nova calçada, la sortida de la C-58 cap a L’N-150 es desplaçarà uns 800 metres cap endavant.

Connexió C-58 en sentit Terrassa i B-30 en sentit Granollers

La sortida des de la C-58 en sentit Terrassa cap a la B-30 en sentit nord també es preveu amb una nova calçada de dos carrils, que substituirà el ramal actual de només un carril. La nova calçada discorrerà en un nou traçat que incorporarà nous viaductes sobre l’N-150 i l’AP7. L’actuació també suposarà una nova connexió entre l’N-150 a Barberà del Vallès i la C-58, a partir d’un pas inferior sota la línia del ferrocarril.

El projecte, d’altra banda, també haurà de plantejar la possibilitat de reestructurar les actuals calçades segregades de la carretera N-150 entre la rotonda prevista al punt quilomètric 5,7 i l’actual rotonda de l’entrada de Barberà del Vallès.