L’empresa emergent té l’objectiu de comercialitzar al mercat estatunidenc 500 unitats del seu dispositiu de monitorització de la salut de les mascotes, que la companyia nord-americana Patterson distribuirà al canal professional veterinari
Per introduir-se al mercat nord-americà, Dindog Tech ha comptat amb el suport del Govern per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Nova York
Fundada el 2016 a Barcelona, la startup catalana disposa de dues línies de negoci, una centrada en salut humana i una altra especialitzada en mascotes, i està present en mercats com Alemanya, el Regne Unit, França i Itàlia
La startup catalana Dindog Tech ha tancat un acord amb la principal companyia distribuïdora de productes del sector veterinari als Estats Units, Patterson, per introduir la seva tecnologia de telemedicina en aquest mercat. L’objectiu de l’empresa emergent catalana és accedir al canal veterinari estatunidenc i preveu comercialitzar 500 unitats del seu dispositiu de monitorització de la salut animal durant el primer any.
Per aquest projecte d’expansió, Dindog Tech ha comptat amb el suport del Govern per mitjà d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball, amb l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions que té a Nova York.
Dindog Tech disposa d’una línia de negoci especialitzada en salut animal, Dinbeat, que consisteix en un sistema de telemedicina per a mascotes conegut com Dinbeat UNO. La startup ja ha distribuït a Patterson unes 200 unitats del dispositiu, que es dirigeix als professionals de la veterinària. Es tracta d’un arnès que controla en temps real i sense cables la salut de les mascotes, mitjançant l’anàlisi de diferents paràmetres com la freqüència cardíaca, la temperatura o la respiració de l’animal. Aquest sistema ha estat pioner a l’hora de permetre als veterinaris monitorar animals no sedats de manera contínua i ja està disponible en una desena de països.
Segons la CEO de l'empresa, Talía Bonmatí, l’objectiu de Dindog Tech “és posicionar la nostra maquinària en totes les clíniques i hospitals possibles”. “Som, abans de res, una empresa de dades, i per això esperem entrar en la segona fase del projecte, en la qual puguem realitzar prediagnòstics i millorar els nostres algorismes en col·laboració amb científics, metges i veterinaris per a salvar més vides”, destaca Bonmatí.
D’altra banda, l’empresa acaba d’anunciar l’obertura d’una ronda d’inversió per posar en marxa una segona línia centrada en els humans, Plug&Health. La startup es troba en la fase final de la certificació del seu sistema de telemedicina per a persones, Sentinel, que ha estat desenvolupant des de l’esclat de la pandèmia i que llançarà al mercat el 2024, amb l’objectiu de poder monitorar pacients de manera remota.
La startup, fundada el 2016, té la seva seu central a Barcelona i actualment compta amb una plantilla de 10 treballadors. A banda dels Estats Units, l’empresa emergent també té presència en altres mercats internacionals com ara Alemanya, el Regne Unit, França, Noruega Itàlia, Tailàndia, Singapur o Hong Kong, entre d’altres.
Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________
Twitter @accio_cat | Twitter @empresacat | Twitter @treballcat
- Facebook @acciocat
- Linkedin ACCIÓ
- Youtube ACCIÓ