ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_note Nota de premsa

Una publicació del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya

Presentació de la revista Impactes al Palau Robert

Aquest dimecres es va presentar al Palau Robert la revista / magazine Impactes, disponible en format web i paper, un projecte impulsat pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya l’any del seu 25è aniversari. La publicació es dirigeix principalment als seus professionals amb l’objectiu de compartir contingut de qualitat, generar diàleg i dinamitzar el sector.


L’acte va comptar amb les intervencions inicials d’Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat i de Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació.

En la seva intervenció, Oriol Duran va celebrar el naixement d’Impactes, i va destacar que “existeix una gran complicitat entre la Secretaria que condueixo, la Direcció General de Difusió, el Palau Robert i el Col·legi, complicitat que no només ha de seguir sinó que és desitjable potenciar. Som actors importants del sector i volem seguir col·laborant-hi ”.

Per la seva banda, Miquel Campmany va agrair l’hospitalitat i va voler precisar el sentit del nom amb què s’ha batejat la nova publicació: “"La raó de la nostra professió és l'impacte. Sense els petits o grans impactes, en plural, la nostra feina perd sentit. Per tant, volem persuadir i volem impactar!"

A continuació, Àngels Bardina, vocal de la junta del Col·legi i cap de publicitat de la Diputació de Barcelona, va explicar els detalls de la nova publicació, amb especial deteniment pel que fa al seu format web, i va agrair a totes les persones que hi han participat –articulistes, anunciants, entrevistadors i entrevistats, institucions, socis-- la seva bona disposició. "Fem la revista igualment en paper perquè, en un món digital, el format físic ens ajuda a generar impacte i valor".

També va ser l’ocasió per presentar el nou claim del Col·legi, el qual reivindica el rol actiu i quotidià de la professió dins la societat. En paraules de Iolanda Casalà, vice-degana de publicitat del Col·legi i cap d’estratègia de McCann Barcelona, qui va llegir el nou manifest corporatiu, es tracta de “crear llibertat d’elecció”

Finalment, Pere Navalles, va donar a conèixer els resultats preliminars d’un estudi sobre la percepció dels conceptes de màrqueting, comunicació, publicitat i disseny desenvolupat pel Màster de Neuromàrqueting de la Universitat Autònoma de Barcelona. Els professionals disposaran així, més endavant, d’una nova eina científica per al desenvolupament de la seva tasca.



El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia