Sala de premsa

event_note Nota de premsa

La consellera de Treball, Mar Serna, visita la nova oficina de treball de Rubí

Treball
 
  • Aquesta nova oficina, que substitueix l’anterior, arriba als 845 metres quadrats i millora el servei a les persones usuàries
  • L’oficina, que dóna servei a més de 10.300 persones, compta amb 3 punts d’autoservei
La consellera de Treball, Mar Serna, acompanyada per l’alcaldessa de Rubí, Carme García, i pel director del Servei d’Ocupació de Catalunya, Joan Josep Berbel,  ha visitat avui la nova Oficina de Treball de Rubí.
 
La nova oficina, situada a la carretera de Terrassa, 42 – 44, substitueix l’oficina de treball anterior per oferir a les persones usuàries del servei públic així com a les persones que hi treballen un espai més gran i millors serveis d’atenció que els que fins ara s’hi oferien.
 
La prioritat del Govern de la Generalitat és millorar el servei a les persones en situació d’atur i acompanyar-les, bàsicament amb orientació personalitzada i assessorament sobre les oportunitats de formació, d’accedir a plans d’ocupació o de conèixer tècniques de recerca de feina –per exemple, redactar correctament un currículum vitae, com enfrontar-se a una entrevista de feina, com emprar Internet i els contactes personals per buscar treball- que incrementin les possibilitats de trobar feina.
 
La nova oficina de Rubí compta amb una superfície de 845 metres quadrats; és més gran que l’anterior oficina de treball, que tenia 359 metres quadrats, i atén més de 10.300 ciutadans/es.
 
A l’oficina atenen la ciutadania 29 treballadors/es, 20 del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), que es dediquen a les polítiques actives d’ocupació –bàsicament orientació i assessorament a les persones en atur- i 9 del Servicio Público de Empleo Estatal (SPEE), que treballen en les gestions relacionades amb la percepció de prestacions per desocupació.
 
En línia amb l’aposta del Departament de Treball i del SOC de voler aprofitar al màxim el potencial de les noves tecnologies per millorar el servei als ciutadans, l’oficina de treball de Granollers compta amb 3 Punts d’Auto Servei (PAS), que permeten fer tràmits administratius senzills, com és per exemple renovar la demanda d’ocupació o obtenir certificats. Utilitzant els PAS la persona no ha d’agafar torn i esperar que el personal de l’oficina pugui atendre’l.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia