· En el marc d’aquest saló, demà dimecres 1 de desembre, a les 17.30h, el director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Ignasi de Delàs, presentarà per primera vegada als hosted buyers, el Catalunya Convention Bureau (CCB), que compta amb la col·laboració de més d’un centenar d’empreses i institucions adherides.
· Durant els tres dies que dura la fira, el CCB durà a terme vuit presentacions davant una cinquantena d’organitzadors professionals d’esdeveniments i més de 40 entrevistes personals amb meeting planners.
· El mes de juny de 2011, l’ACT organitzarà el Buy Catalunya, meetings, incentives and events, una gran acció comercial i promocional per promoure la destinació catalana com a seu de turisme de reunions entre organitzadors professionals d’esdeveniments internacionals.
El nou Catalunya Convention Bureau (CCB) participa per primera vegada a l’EIBTM, el principal saló professional del sector de les reunions i els esdeveniments que té lloc des d’avui i fins el 2 de desembre al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.
Durant els tres dies que dura l’EIBTM, l’Agència Catalana de Turisme durà a terme vuit presentacions del nou Catalunya Convention Bureau davant d’una cinquantena d’organitzadors professionals d’esdeveniments i s’entrevistarà amb més de 40 meeting planners per tal de donar a conèixer l’activitat del Catalunya Convention Bureau i les possibilitats de Catalunya com a destinació de reunions professionals, esdeveniments i viatges d’incentiu.
També en el marc de l’EIBTM, el director de l’Agència Catalana de Turisme, Ignasi de Delàs, presentarà demà dimecres 1 de desembre, a l’estand de Catalunya, el Catalunya Convention Bureau i la seva primera guia de vendes, Meeting planners profesional guide 2011. La publicació s’ha editat en català, castellà, anglès, francès i alemany, i recull l’oferta del centenar d’empreses i entitats que formen part del Catalunya Convention Bureau. Els 2.000 exemplars es distribuiran entre agències especialitzades en l’organització de congressos, convencions i incentius, així com entre associacions i empreses que busquen destinació i serveis per celebrar les seves reunions i esdeveniments.
A més de la guia, també es presentarà el nou web www.ccb.catalunya.com, amb la informació necessària per organitzar tot tipus de reunions a Catalunya (empreses, serveis, espais…). El seu llançament és en anglès però properament estarà disponible en altres idiomes.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
|
|
ACTE:
|
Presentació del Catalunya Convention Bureau
|
DIA:
|
Dimecres, 1 de desembre de 2010
|
HORA
|
17:30 hores
|
LLOC:
|
Fira de Barcelona – Recinte Gran Via
Estand N500
Av. Joan Carles I, 58. L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
|
BUY Catalunya 2011, meetings, incentives and events
Una de les grans iniciatives previstes en el pla d’accions del nou Catalunya Convention Bureau és el Buy Catalunya 2011, Meetings, Incentives and Events, que tindrà lloc del 6 al 9 de juny.
Aquest esdeveniment especial inclou la celebració d’una gran jornada comercial per projectar l’oferta catalana en aquest segment a escala internacional. El workshop aplegarà meeting planners d’agències de viatges i empreses internacionals que podran entrevistar-se amb professionals d’empreses i entitats del sector turístic català relacionades amb l’organització i la prestació de serveis en l’àmbit del turisme de reunions.
A més de la trobada comercial, el Buy Catalunya, meetings, incentives and events es completa amb quatre viatges de familiarització i diversos tallers dirigits als professionals internacionals que hi participin.
Catalunya Convention Bureau: un impuls al turisme de reunions
El Catalunya Convention Bureau és el nou programa creat per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) que, amb més de cent empreses i entitats especialitzades adherides, neix per consolidar Catalunya com a destinació de turisme de reunions. Els seus principals objectius són posicionar Catalunya en el mercat global del turisme de reunions; aglutinar i coordinar l’activitat que genera aquest sector en el territori; i promoure, difondre i donar suport a la comercialització del sector empresarial català especialitzat en aquest segment.
Amb seu a Barcelona, el CCB posa a disposició dels professionals del sector de les reunions les nou oficines que l’ACT té als mercats espanyol, del Benelux, francès, anglès, alemany, nòrdic, italià, rus i xinès.
Catalunya a l’EIBTM 2010
L’Agència Catalana de Turisme i el Catalunya Convention Bureau col·laboren amb Reed Travel Exhibitions com a host partners de l’EIBTM, juntament amb Turisme de Barcelona, la Diputació de Barcelona i Turespaña, i són uns dels patrocinadors de la Festa de Benvinguda que tindrà lloc demà dimarts a les 18h al Palau 2.1 del recinte firal Gran Via. L’oferta catalana està ubicada a l’estand N500, d’uns 200 metres quadrats, on els professionals que s’hi acostin podran conèixer les novetats referents al CCB i l’oferta dels següents coexpositors:
Convention Bureaux (membres CCB) Empreses
Costa Daurada Convention Bureau Circuit de Catalunya (membre CCB)
Girona Convention Bureau Evenia Hotels (membre CCB)
Lleida Convention Bureau Fira de Reus (membre CCB)
Lloret Convention Bureau Freixenet (membre CCB)
Sitges Convention Bureau Grup Natura (membre CCB)
Tarragona Convention Bureau Hotel Gran Palas (membre CCB)
Hotel Guitart Monterrey (membre CCB)
Hotel Magnolia
Hotel Santa Marta
La Boella Convention Resort
Palau Firal i de Congressos de Tarragona
PortAventura (membre CCB)
Sagalés-Elite Plus (membre CCB)
Sallés Hotels
Torres (membre CCB)