En concret, permetran executar els següents projectes d’obres:- Es portaran a terme obres per a la construcció d’una rotonda a l’alçada del punt quilomètric 2 de la carretera GI ’ 661, a l’entrada del nucli urbà de Calonge, que reguli de forma ordenada i fluida la cruïlla dels quatre vials següents, estalviant les actuals situacions de risc i perillositat: accés sud, carretera GI ’ 661, accés est, avinguda Països Catalans, accés nord, avinguda Puigcerver i accés oest, carrer Dr. Vilaseca. L’esmentada rotonda també donarà accés al centre comercial situat a la calçada lateral de la carretera GI ’ 661. En aquest punt d’entrada al nucli urbà de Calonge es produïen nombroses interferències de trànsit que provocaven cues i retencions.- En aquest altre projecte es duran a terme les obres de la variant de la carretera T-300 de Falset a Marçà i TV-3002 de Capçanes a Marçà en el seu pas per la localitat de Marçà, amb l’objectiu de resoldre la problemàtica de la travessera d’aquest municipi, especialment pels camions provinents de Capçanes, i en la que l’amplada mínima entre façanes és de tant sols 3,60 m.L’increment d’intensitat de trànsit, així com l’estat actual del ferm i l’actual traçat de la carretera fan necessària la millora projectada als efectes d’incrementar la seguretat de circulació per la mateixa, així com l’adequació al número de vehicles que hi circula.- Es preveu la construcció d’una rotonda sencera que ordeni els moviments entre la carretera B ’ 1412 i els carrers Casal de Santa Coloma i Puig dels Tudons, pertanyents al polígon industrial Santiga, així com els accessos a les calçades laterals de la B ’ 141 de Ripollet a la B-140, al punt quilomètric 2’6, al tram de Barberà del Vallès.Actualment, el tram de la carretera B ’ 141 que travessa per dins del polígon industrial Santiga, suporta un trànsit molt important de vehicles lleugers i pesats. La intersecció existent és una rotonda trencada, molt utilitzada per fer totes les maniobres de sortida i entrada entre polígon i carretera així com per a canvis de sentit i encreuament de la via. A tot això s’afegeix l’existència de la sortida d’una benzinera molt utilitzada. Això fa que sovint es formen cues en els vials del polígon que arriben a aquesta intersecció especialment a hores punta.- Aquest projecte consisteix en les obres necessàries per a dotar el pont sobre el riu Corb de la funcionalitat adequada, així com les convenients per deixar-ho en condicions de durabilitat adequades a la vida útil d’aquest tipus d’obra de fàbrica.El pont actual que salva la depressió del riu Corb, es troba molt deteriorat amb humitats al formigó i a la pedra. El paviment existent és de superfície irregular, donant lloc a l’estancament de l’aigua de la pluja.L’increment de la intensitat de trànsit, així com l’estat del ferm i de l’obra de fàbrica, fan necessària la millora projectada als efectes d’incrementar la seguretat de la circulació, així com la seva adequació al número de vehicles que hi circula.