L’arribada del Thomson Spirit clou demà la temporada de creuers turístics al port de Palamós, que enguany ha comptat amb 8 escales i la visita de 5.576 passatgers.

El vaixell, que realitza la vuitena escala de la temporada, porta a bord 1.235 passatgers, majoritàriament anglesos, i 522 tripulants, que fan una ruta turística pel Mediterrani.

El Thomson Spirit preveu l’arribada al port empordanès a les 8.00 hores del matí, procedent del port de Sète (França), escalarà deu hores a Palamós i sortirà a les 18.00 hores amb destinació al port de Palma de Mallorca.

El vaixell té una eslora de 214,65 metres i un calat de 7,5 metres. A més, disposa de les comoditats d’un gran creuer turístic: piscines, restaurants, bars, salons, cinema, biblioteca, gimnàs i sala de ball.

Aquesta ha estat la quarta escala del Thomson Spirit a Palamós durant la temporada 2004. 

Reforç de la seguretat

Aquesta temporada Ports de la Generalitat ha reforçat les mesures de seguretat al port de Palamós, incorporant els plans i els equipaments de seguretat a les seves instal•lacions, el codi ISPS (International Ship & Port Security). Un codi que ha dotat a la comunitat marítima internacional d’instruments en matèria de seguretat per protegir els vaixells i les instal•lacions portuàries arreu del món.

1  

Imatges

El Thomson Spirit amarrat al port de Palamós

El Thomson Spirit amarrat al port de Palamós 64