Sala de premsa

event_note Nota de premsa

El CAP Lluís Millet d'Esplugues de Llobregat estrena les noves consultes de medicina de família i infermeria

  1. S’ha instal·lat un mòdul annex al CAP que ha permès ampliar les instal·lacions en 220 m2, incrementant la capacitat del centre i millorant l’atenció a la ciutadania
Una de les noves consultes.{"name":"2024/10/15/15/54/11bceb1a-5250-4d31-94c8-31c66ef78dfe.jpeg","author":"Salut","type":"0","location":"0","weight":2782851}

Avui s’han posat en funcionament els nous espais del CAP Lluís Millet d’Esplugues de Llobregat. Les obres d’ampliació han permès guanyar 220 metres quadrats que es distribueixen en vuit noves consultes de medicina de família i infermeria, així com una sala d’espera i un espai de recepció.

Aquesta actuació esponjarà el centre fins que es construeixi el nou CAP que ha de substituir l’actual i dona resposta a la necessitat immediata de disposar de més espai per millorar l’atenció a la ciutadania i incrementar la capacitat assistencial del centre. La necessitat d’espai s’ha aguditzat amb la incorporació de nous professionals després de la pandèmia, com són el referent de benestar emocional, el dietista-nutricionista o el fisioterapeuta, entre d’altres.

L’ampliació s’ha dut a terme mitjançant un mòdul industrialitzat que s’ha situat a la zona posterior al CAP, en una parcel·la que ha estat cedida per l’Ajuntament d’Esplugues. El seu disseny combina funcionalitat i confort, compta amb tots els subministraments necessaris, climatització i llum natural a tots els espais.

Les obres d’ampliació han suposat una inversió total de 700.000 euros, finançats pel Servei Català de la Salut amb Fons Europeus REACT-EU.

Atenció primària
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia