- 75 operadors i agents de viatges coneixen l’oferta turística cultural i enogastronòmica de Catalunya en el marc de les jornades inverses LATAM coorganitzades per Turespaña, l’Agència Catalana de Turisme i Turisme de Barcelona
- Aquestes jornades busquen la desconcentració i la desestacionalització turístiques i volen captar un turisme compromès amb la sostenibilitat
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) incentiva la comercialització de l’oferta turística catalana als mercats llatinoamericans col·laborant amb Turespaña en l’organització de les jornades inverses LATAM que tenen lloc a Barcelona. Avui es dona el tret de sortida a l’esdeveniment que s’allargarà fins al dijous vinent i que permetrà mostrar diversos atractius turístics de Catalunya i Barcelona a 75 operadors i agents de viatges de diversos mercats de Llatinoamèrica.
Mitjançant diverses visites tècniques organitzades per l’Agència Catalana de Turisme i Turisme de Barcelona, els agents de viatges i els turoperadors llatinoamericans coneixeran els propers dies diversos atractius d’interès cultural i enogastronòmic com la Fundació Joan Miró, el projecte de Món Sant Benet, el Palau de la Música, la finca Mas de Sant Lleí, l’Hotel Casa Fuster, les caves Juvé&Camps i la tradició castellera, entre altres.
Aquestes jornades busquen la desconcentració i la desestacionalització turístiques i volen captar un turisme compromès amb la sostenibilitat. Accions com aquestes contribueixen a l’estratègia de captar visitants amb una despesa mitjana alta i interessats en propostes d’alta qualitat.
Aquest esdeveniment també permetrà que un total de 67 empreses de l’Estat, 17 de les quals són catalanes, puguin comercialitzar els seus serveis, instal·lacions i experiències directament als compradors que hi participen. Les jornades obriran les portes a aquestes empreses a mercats com Mèxic, Brasil, Colòmbia, Argentina, Xile o Uruguai.
Les empreses catalanes que hi participen són:
- Ohla boutique Hotels
- Derby Hotels Collection
- Avant Grup
- Warq Tourism
- World Experience
- Associació del Passeig de Gràcia
- H10 hotels
- Majestic Hotel&Spa Barcelona
- Autocares Julià
- Le Meridien Barcelona
- La Roca Village
- Nuñez i Navarro Hotels
- Turismo Vivencial
- Gallery Hoteles
- Hola Barcelona
- Circuit de Barcelona-Catalunya
- Yurbban Hotels
Les oficines de l’Agència Catalana de Turisme a Nord-amèrica i Sud-amèrica
Accions de comercialització com aquesta formen part de l’estratègia de promoció segmentada a mercats turístics internacionals per part de l’Agència Catalana de Turisme (ACT). Per dur a terme aquesta estratègia, l’organisme de promoció turística de la Generalitat compta amb 12 oficines a l’exterior, facilitant la seva presència a una trentena de països d’arreu del món. Concretament, pel que fa a Llatinoamèrica, Catalunya compta amb les oficines de Nord-amèrica i Sud-amèrica, que cobreixen els mercats de Mèxic, Brasil, Argentina, Xile, Perú i Colòmbia. Ambdues oficines, inaugurades el 2010 i el 2014 respectivament, contribueixen a donar a conèixer l’oferta turística catalana i a posicionar la marca Catalunya actuant d’interlocutors en aquests països. A més, copsen les tendències de la demanda de cada mercat per tenir les dades necessàries a l’hora de definir estratègies de màrqueting de l’ACT en els mercats emissors.
Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________
Twitter: @turismecat|@empresacat | @treballcat
- Youtube: https://www.youtube.com/turismecat